اپسون پروژکتور لیزری EF-100 را با Android TV معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
اپسون پروژکتور لیزری قابل حمل EF-100 را با روشنایی ۲۰۰۰ لومن در جریان CES 2020 معرفی کرد.
تبلیغات

در CES 2020 همانند دوره‌های قبلی شاهد معرفی تعداد زیادی تلویزیون در ابعاد بزرگ بودیم اما در این بین شرکت‌هایی نیز از پروژکتورهای خود رونمایی کردند. اپسون در جریان نمایشگاه امسال پروژکتور لیزری و قابل‌حمل EF-100 را با امکان نمایش تصاویر تا ۱۵۰ اینچ به جهانیان معرفی کرد؛ این پروژکتور مبتنی بر Android TV را می‌توان هم در داخل و هم خارج خانه به کار گرفت. اپسون مدعی است که روشنایی ۲۰۰۰ لومن نمایش تصویر در شب و حتی روز را ممکن ساخته است.

EF-100 epson پروژکتور لیزری

پلتفرم اندروید TV امکان دسترسی به بیش از ۵۰۰۰ اپلیکیشن مانند دیزنی‌پلاس، نتفلیکس، یوتیوب و بسیاری اپ‌های پلی ‌استور را فراهم کرده است. ریموت کنترل این دستگاه باکمک کلید اختصاصی گوگل اسیستنت کار جست‌وجو را برای کاربر ساده‌تر کرده است. این پروژکتور مبتنی بر 3LCD (نام تجاری تکنولوژی این پروژکتور) طبق ادعای سازنده ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را در هر فریم به نمایش می‌گذارد؛ اپسون معتقد است که این فناوری دقت رنگ بالا و جلوگیری از حذف پدیده‌ی رنگین‌کمانی شدن به‌همراه دارد. اپسون همچنین از فناوری MicroLaser Array Projection و آرایش خاص دیودها برای رسیدن هم‌زمان به روشنایی بالا و عمق بالای رنگ مشکی بهره گرفته است.

همان‌طور که اشاره شد، این پروژکتور قادر به نمایش تصویری ۱۵۰ اینچی (با رزولوشن حداکثر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) خواهد بود. این تلویزیون برای ارائه‌‌ی بهترین تصویر به سیستم تصحیح خودکار برای اصلاح هندسی تصویر مجهز شده است. از منظر سیستم صوتی نیز EF-100 به اسپیکر داخلی از نوع بیس رفلکس (bass-reflex) مجهز شده؛ همچنین این محصول به خروجی استریو ۳/۵ میلی‌متری برای استفاده از سیستم صوتی خارجی مجهز شده است.

EF-100 epson پروژکتور لیزری

این پروژکتور در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و مسی تولید خواهد شد. برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلاری برای محصول جدید اپسون درنظر گرفته شده است و عرضه‌ی آن از اواخر ماه میلادی کنونی آغاز خواهد شد. نظر شما در مورد پروژکتورها و استفاده از آن به‌عنوان تلویزیون چیست؟ به‌نظر شما این محصول قیمت معقول و آینده‌‌ی روشنی خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات