لپ‌تاپ گیمینگ MSI GS66 Stelath با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی معرفی شد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
MSI در نمایشگاه CES از اعضای جدید خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد که قابلیت‌هایی حرفه‌ای همچون نمایشگر ۳۰۰ هرتزی دارند.
تبلیغات

MSI در نمایشگاه CES 2020 عضو جدیدی را به خانواده‌ی محبوب لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود یعنی GS65 افزود که یک ارتقاء همه‌جانبه محسوب می‌شد. قدرت و کارایی بسیار زیادی در نسخه‌ی جدید وجود دارد، اما شرکت سازنده به‌خوبی طراحی باریک لپ‌تاپ خود را حفظ کرده است. ستاره‌ی قابلیت‌های لپ‌تاپ گیمینگ جدید MSI موسم به GS66 Stealth، نمایشگر حرفه‌ای آن با نرخ بازسازی تصویر ۳۰۰ هرتز است که با ابعاد ۱۵/۶ اینچ و کیفیت FHD، با نمایشگر رقیب، Asus Zephyrus برابری می‌کند که سال گذشته معرفی شد.

طراحی کاملا مشکی لپ‌تاپ MSI مدل  GS66 Stealth، شباهت زیادی به محصولات خانواده‌ی Razer Blade دارد. کیفیت ساخت هم نسبت به محصولات سال گذشته بسیار بهتر به‌نظر می‌رسد. GS66 Stealth احساس دوام بیشتر را با تجربه‌ای خاص به کاربر منتقل می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth

MSI در بخش قابلیت‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود،‌ بهینه‌سازی‌های قابل‌توجهی انجام داد که قطعا کاربران را خوشحال خواهد کرد. آن‌ها از پردازنده‌ی نسل دهمی کومت لیک اچ در لپ‌تاپ جدید استفاده می‌کنند که با در ترکیب با کارت گرافیک Nvidia GeForce، قدرت فوق‌العاده بالایی را در اجرای بازی‌های حرفه‌ای فراهم می‌کند. شرکت سازنده از باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی در لپ‌تاپ جدید خود استفاده می‌کند که طبق ادعای آن‌ها، بزرگ‌ترین باتری مجاز در سازمان امنیت حمل‌ونقل محسوب می‌شود تا کاربران در حمل کامپیوتر خود در پروازها، مشکلی را تجربه نکنند.

لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth

طراحی سیستم گرمایی لپ‌تاپ جدید MSI برای کارایی بهینه‌ی قطعات سخت‌افزاری آن بهینه‌سازی شده است. پره‌های باریک با ضخامت ۰/۱ میلی‌متر در فن‌های خنک‌کننده‌ی GS66 Stealth استفاده شده‌اند که طبق ادعای سازنده، باریک‌ترین نمونه در جهان هستند. طراحی فن نیز به‌گونه‌ای انجام شده است که ۱۰ درصد بهبود جریان هوا را به‌همراه دارد. در مجموع، ۷۴ پره‌ی فن در لپ‌تاپ جدید MSI وجود دارد که جریان هوایی عالی را فراهم می‌کند. لپ‌تاپ GS66 Stealth ضحامت ۱/۹۸ میلی‌‌متر و وزن ۱/۹۹ کیلوگرم دارد. MSI‌ در این لپ‌تاپ از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و دو ترابایت حافظه‌ی PCIe SSD استفاده خواهد کرد. 

لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth

لپ‌تاپ GS66 Stealth برای ارائه‌‌ی بهترین تجربه‌ی بازی مجهز به اسپیکرهای تقویتی است و دو رادیاتور پسیو نیز در کنار آن‌ها وجود دارد که در مجموع، ۱۵ درصد کیفیت صدای باس بیشتر را نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌کند. در مجموع نسخه‌ی جدید برای آن‌هایی که به‌دنبال صدای بیشتر نسبت به GS65 هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. GS66 Stealth در ماه‌های پیش‌رو در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد، اما شرکت سازنده هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت آن منتشر نکرد.

نسخه‌ی Raider

MSI در نمایشگاه CES 2020 از لپ‌تاپ گیمینگ دیگری موسوم به GE66 Raider رونمایی کرد که نسبت به نسخه‌ی دیگر، بهینه‌سازی‌ و ارتقاء بیشتری به‌همراه دارد. این لپ‌تاپ نیز مانند برادر خود به باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی مجهز است و البته اطلاعی پیرامون زمان ممکن برای بازی در حالت باتری، منتشر نشد. GE66 Raider با طراحی جدید شاسی مجهز به نورپردازی موسوم به Aurora عرضه می‌شود و مانند نسخه‌ی دیگر، نمایشگری با نرخ بازسازی تصویر ۳۰۰ هرتز دارد. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به نمایشگر FHD با ابعاد ۱۵/۶ اینچ و حافظه‌ی رم احمالی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی نسخه‌ی پرچم‌دار منتشر نشده است.

لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth

لپ‌تاپ گیمینگ GE66 Raider با در نازک فلزی طراحی شده است. بخش نورپردازی پانورامایی روی آن، جلوه‌‌های رنگی جذابی را برای گیمرها ایجاد می‌کند که طراحی لپ‌تاپ آن‌ها بیش‌ازپیش چشم‌نواز خواهد کرد. برای کاربرانی که علاقه‌مند به شخصی‌سازی و طراحی بهتر هستند، نسخه‌هایی با همکاری طرح مشهور، Collie Wertz طراحی شد که از المان‌‌های طراحی فیلم‌هایی همچون Transformers، Iron Man، Star Wars و نمونه‌های مشهور دیگر بهره می‌برند.

لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth

کاربران حرفه‌ای دنیای بازی، در بخش کیبورد GE66 Raider با قابلیت‌های حرفه‌ای روبه‌‌رو خواهند شد. MSI در کیبورد لپ‌تاپ جدید خود، قابلیت برنامه‌ریزی ماکرو را به تمامی کلیدها اختصاص داده است.

MSI در هر دو لپ‌تاپ جدید خود از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل Core i9 H استفاده می‌کند که هشت هسته و ۱۶ رشته‌ی پردازشی دارند و تا پنج گیگاهرتز قدرت پردازشی را به کاربر ارائه می‌کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات