نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACE ایسوس با طراحی باریک و سبک معرفی شد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
ZenScreen MB16ACE مانیتوری است که ایسوس به‌تازگی معرفی کرده است. این مانیتور به‌قدری سبک است که حمل آن بسیار راحت خواهد بود.
تبلیغات

وقتی درباره‌ی محاسبات و عملیات ساده صحبت می‌کنیم، همیشه سراغ کامپیوترهای شخصی کوچک و سبک‌تر می‌رویم. زمانی‌که فضای کارمان محدود است و نیاز داریم فعالیت‌های خود را در چندین نمایشگر یا چندین لپ‌تاپ انجام دهیم، باید راه‌حل مناسبی وجود داشته باشد تا این مشکلات را حل کند. ZenScreen MB16ACM راه‌حل هوشمندانه‌ی ایسوس است و با این مانیتور حمل‌کردنی می‌توانیم بخشی از نیازهای خود را برطرف کنیم.

ZenScreen MB16ACE نمایشگری ۱۵/۶ اینچی با کیفیت Full HD است که درصورت کار با لپ‌تاپ معمولی می‌تواند فضای کاری را تا دوبرابر افزایش دهد. این مانیتور ایسوس بسیار باریک و سبک است‌؛ به‌گونه‌ای که فقط ۷۰۰ گرم وزن دارد و ضخامتش نیز ۸ میلی‌متر است. درواقع، این ابعاد نشان می‌دهد نمایشگر MB16ACE سبک‌ترین مانیتور ۱۵/۶ اینچی حمل‌کردنی بازار است.

ZenScreen MB16ACE

مانیتور ZenScreen MB16ACE ایسوس بدون داشتن تجهیزات اضافی در داخل کیف قرار خواهد گرفت. این نمایشگر علاوه‌براینکه بسیار سبک‌ است، طراحی پایدار و رضایت‌بخشی نیز دارد و از کاور جدید و بهبودیافته هم بهره می‌برد. این کاور جدید ۳۵ درصد سبک‌تر از نسخه‌ی قبلی است و به‌عنوان محافظ صفحه‌نمایش یا پایه‌ی تنظیم‌پذیر استفاده خواهد شد. برای نگه‌داشتن ZenScreen می‌توانید از حالت عمودی یا افقی استفاده کنید.

ZenScreen MB16ACE
ZenScreen MB16ACE

نمایشگر حمل‌کردنی ZenScreen MB16ACE از پنل IPS ضدتابش نور برخوردار است؛ ازاین‌رو، در محیط‌های نورانی بهترین عملکرد را خواهد داشت. همچنین، نمایشگر مذکور مجوز TUV Rheinland را دارد؛ درنتیجه در روشنایی مختلف محیط، خبری از سوسوزدن نخواهد بود. با وجود قابلیت Low Blue Light نیز شاهد کاهش نور آبی در این نمایشگر هستیم؛ بنابراین، چشم‌ها در استفاده‌ی طولانی‌مدت خسته نخواهد شد و آسیب نخواهد دید.

ZenScreen MB16ACE

بدنه‌ی نمایشگر جدید ایسوس بسیار زیبا است و نماد ایسوس با رنگ نقره‌ای در قسمت پشت و جلو آن دیده می‌شود. دو دکمه در پایین سمت چپ به شما امکان دسترسی به تنظیمات صفحه‌نمایش را می‌دهد. این مانیتور بسیار سبک و باریک به یک درگاه USB Type-C با قابلیت اتصال و شارژدهی مجهز است؛ درنتیجه اگر لپ‌تاپ شما از  USB-C پشتیبانی می‌کند، فقط کافی است ZenScreen را به آن درگاه وصل کنید و از آن بهره ببرید. بااین‌حال، اگر فقط درگاه USB 3.0 را دارید، باید درایور DisplayLink را نصب و از آداپتور USB استفاده کنید که شامل USB Type-C  تا USB Type-A است.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات