ایسوس لپ تاپ ExpertBook B9450 را با شارژدهی بالا و وزن کم معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
مطالعه 4 دقیقه
ایسوس لپ‌تاپ جدید ExpertBook B9450 را با نمایشگر ۱۴ اینچی و پردازنده‌‌ی نسل دهمی را در CES 2020 معرفی کرد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.
تبلیغات

ایسوس به‌عنوان شرکتی که سهم قابل‌توجهی از بازار لپ‌تاپ‌ها را در اختیار دارد با دست پر به CES امسال آمده است. ExpertBook B9450 با تمرکز بر کاربران سازمانی طراحی شده است؛ عملکرد مناسب در کنار دوام بالا و قابلیت حمل مناسب از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ بیزنسی محسوب می‌شود. این محصول جدید سری اکسپرت‌بوک ایسوس با ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متری و وزن ۸۶۲ گرمی (همراه باتری ۳۳ واتی) بسیار سبک و نازک‌ ساخته شده است. همچنین وزن مدل مجهز شده به باتری ۶۶ واتی ۹۹۵ گرم اعلام شده است.

ExpertBook B9450

ایسوس در این محصول برای رفع نیازهای کاربران از پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل Core i7-10510 و Core i5-10210 بهره گرفته است؛ این دو پردازنده از واحد گرافیکی اینتل UHD Graphics 620 استفاده می‌کنند از این رو نمی‌توان از آن انتظار عملکرد مناسب در کارهای گرافیکی داشت. در بحث حافظه دو درگاه M.2 با ۴ لین برای اتصال حافظه SSD (حداکثر یک ترابایت) درنظر گرفته شده است و این لپ‌تاپ در دو مدل با ۸ و ۱۶ گیگابایت رم LDDR3 قابل سفارش خواهد بود. 

ExpertBook B9450

تایوانی‌ها از یک نمایشگر ۱۴ اینچی NanoEdge با حاشیه‌های ۴ میلی‌متری از طرفین و ۷ میلی‌متری در بالا همراه شده است. خبری از مدل 4K در B9450 نیست و کاربران تنها قادر به سفارش مدل FHD هستند. نسبت تصویر نمایشگر در این لپ‌تاپ همانند لپ‌تاپ‌های مرسوم بازار ۱۶ به ۹ است و ۹۴ درصد بخش جلوی دستگاه را نمایشگر تشکیل می‌دهد. طبق اطلاعات اعلامی روشنایی این نمایشگر به ۳۰۰ نیت می‌رسد و پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB را ارائه می‌دهد. در بخش بالای لپ‌تاپ وب‌کم توسط درپوشی قابل پوشاندن خواهد بود تا نگرانی‌ خاصی از نظر حریم خصوصی وجود نداشته باشد. 

ExpertBook B9450

ایسوس از اسپیکرهای استریو هارمن/کاردن با توان ۲ وات در B9450 بهره گرفته است و در بحث ارتباطی نیز خوشبختانه شاهد Wi-Fi 6 و نسخه‌ی ششم بلوتوث هستیم. این لپ‌تاپ به‌نظر می‌رسد در دو مدل با باتری لیتیوم پلیمری ۳۳ و ۶۶ وات‌ساعت روانه‌ی بازار می‌شود؛ طبق اعلام ایسوس مدل ۶۶ وات‌ساعتی تا ۲۴ ساعت شارژدهی خواهد کرد. شارژر ۶۵ واتی دستگاه نیز خوشبختانه از شارژ سریع پشتیانی می‌کند و عملیات شارژ از طریق درگاه نوع C انجام می‌شود.

ExpertBook B9450

کیبورد لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook B9450 در برابر نفوذ آب مقاوم است و به نور پس‌زمینه مجهز شده است؛ ایسوس در کنار این کیبورد سایز کامل از حسگر اثرانگشت نیز استفاده کرده است. تاچ‌پد اکسپرت‌بوک جدید با ابعاد ۱۲۷ در ۶۵ میلی‌متری خود از نوع پرسیژن است و ژست‌های حرکتی ویندوز را کاملا پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ تنها در رنگ مشکی با نام Star Black روانه‌ی بازار خواهد شد.

ExpertBook B9450

خوشبخانه هر دو درگاه USB نوع C دستگاه از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای انتقال داده تا ۴۰ گیگابیت‌برثانیه، دیسپلی‌پورت و شارژ کردن دستگاه استفاده کرد. ایسوس همچنین یک درگاه USB 3.1 نوع A را برای رفع نیازهای کاربران درنظر گرفته است. درگاه HDMI و micro HDMI (به‌همراه RJ45 LAN) در سمت چپ دستگاه به چشم می‌خورند. قیمت لپ‌تاپ مورد بحث هنوز اعلام شده است و زمان دقیقی برای عرضه‌ی آن نیز رسانه‌ای نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات