ال جی از ساندبارهای جدید مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی تصمیم دارد تا ساندبارهای جدیدی را در سال ۲۰۲۰ به بازار ارائه کند و چند روز پیش از CES 2020 از آن‌ها رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه 2020 چند روز دیگر آغاز به کار می‌کند. ال‌جی پیش از شروع به آغازبه‌کار نمایشگاه، با معرفی چند مدل ساندبار جدید، توجه اخبار فناوری را به خود جلب کرد. چهار مدل جدید در رونمایی پیش از نمایشگاه شرکت کره‌ای دیده می‌شوند. SN8YG، SN9YG، SN10YG و محصول پرچم‌دار SN11RG، مدل‌هایی هستند که سال آینده به بازار راه خواهند یافت. دو مدل از ساندبارهای جدید یعنی SN9YG و SN11RG موفق به دریافت جایزه‌ی CES Innovation شدند.

مدل‌های جدید ساندبارهای ال‌جی، حاصل همکاری آن‌ها با برند بریتانیایی Meridian هستند و خانواده‌ی محصولات شرکت کره‌ای را در این دسته بزرگ‌تر می‌کنند. درنتیجه‌ی همکاری دو شرکت، کاربران دیگر برای دسترسی به قابلیت‌های خاص Meridian نیاز به هزینه‌ی اضافه نخواهند داشت. از قابلیت‌های ویژه‌ی صوتی این شرکت می‌توان به Bass and Space اشاره کرد که بازتولید صداهای با فرکانس پایین را تقویت کرده و صدا را وسیع‌تر می‌کند. قابلیت دیگر Image Elevation نام دارد که با افزایش اوج صداهای بالا، جلوه‌های طبیعی‌تری را در صدا ایجاد می‌کند.

ال‌جی در کنار معرفی محصولات جدید، از قابلیت AI Room Calibration هم رونمایی کرد که در مدل‌های ویژه‌ی سال ۲۰۲۰ ارائه‌ خواهد شد. این قابلیت، مجموعه‌ای از اصوات را تحلیل کرده و خروجی صدا را با ویژگی‌های اتاق کاربر هماهنگ می‌کند.

همه‌ی چهار مدلی که توسط شرکت کره‌ای معرفی شدند، نه‌تنها از فرمت‌های دالبی اتموس و DTS:X پشتیبانی خواهند کرد، بلکه گذرگاه eARC در Dolby True HD و DTS Master Audio را نیز از طریق HDMIاز دستگاه‌های خارجی دریافت می‌کنند. مدل پرچم‌دار ال‌جی یعنی SN11RG، هر دو فرمت را با پیکربندی بلندگوی 7.1.4 پخش می‌کند که اسپیکرهای جلویی ساندبار و یک جفت اسپیکر پشتی بی‌سیم را به‌کار می‌گیرد. مدل‌های دیگر مجهز به اسپیکرهای پشتی بی‌سیم نیستند، اما اکثر آن‌ها قابلیت‌ هماهنگی با کیت اسپیکر بی‌سیم ال‌جی موسوم به SPK8 را دارند.

ساندبار ال جی / LG

ساندبارهای ویژه‌ی جدید ال‌جی در بحث موسیقی هم پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته‌اند. الگوریتم پردازشی بهینه‌سازی‌شده‌ای در محصولات شرکت کره‌ای استفاده خواهد شد که فرمت‌های سنتی را به‌میزان قابل‌توجهی بهبود می‌دهد. ال‌جی کیفیت خروجی از الگوریتم مذکور را با عبارت «کیفیت نزدیک به استودیو» تعریف می‌کند.

از قابلیت‌های مهم ساندبارهای جدید ال‌جی می‌توان به گذرگاه 4K HDMI اشاره کرد. همچنین پشتیبانی از قابلیت تشخیص صوت گوگل اسیستنت به فهرست قابلیت‌های این محصولات اضافه می‌شود. ال‌جی در طراحی ساندبارهای جدید نیز هنر بالایی به خرج داده و آن‌ها را هرچه بیشتر به تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی سال ۲۰۲۰ نزدیک کرده است.

پارک هیونگ وو، مدیر شرکت زیرمجموعه‌ی سرگرمی‌های خانگی ال‌جی درباره‌ی محصولات جدید می‌گوید:

هدف ما همیشه ارائه‌ی تجربه‌‌ی صوتی بهتر به کاربران بیشتر بوده است. جدیدترین ساندبارهای ما که حاصل همکاری با Meridian هستند، به دستیابی به هدف مذکور کمک می‌کنند.

نمایشگاه CES 2020 هفته‌ی آینده شروع به‌کار می‌کند و ال‌جی در کنار دیگر بزرگان فناوری، محصولات جدید خود شامل ساندبارهای بالا را در معرض نمایش خواهد گذاشت. زومیت پوشش ویژه‌ای از نمایشگاه پیش‌رو خواهد داشت و قطعا اخبار جذابی از غول‌های فناوری منتشر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات