Foldimate؛ دستگاهی که لباس‌ها را در عرض ۵ ثانیه تا می‌کند

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمونه‌ی اولیه‌ی دستگاه Foldimate برای تا کردن سریع لباس‌ها به‌صورت اتوماتیک در نمایشگاه CES 2019 به‌نمایش گذاشته شد.
تبلیغات

امسال در یکی از سالن‌های نمایشگاه CES 2019، نمونه‌ی اولیه‌ی دستگاهی مخصوص تا کردن اتوماتیک لباس‌ها به نمایش گذاشته شد. Foldimate  می‌تواند لباس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تا کند.

در قسمتی از دستگاه، محفظه‌ای برای قرار دادن لباس‌ها درنظر گرفته شده است. کاربر می‌تواند لباس را به‌صورت دستی وارد دستگاه کرده و در حدود ۵ ثانیه‌ی بعد، به‌صورت تاشده، مرتب و منظم از قسمت پایین آن دریافت کند. وقتی کار تاکردن لباس تمام شود، Foldimate با صدای بوق کاربر را از اتمام کار مطلع می‌کند. 

Foldimate

شرکت سازنده‌ و طراح Foldimate ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند کل لباس‌‌های شسته‌شده توسط ماشین لباسشویی را در مدت زمانی کمتر از ۵ دقیقه تا کند. در نمایشگاه CES، مسئول دستگاه، تی‌شرت‌هایی را وارد دستگاه می‌کرد و بعد از ۵ ثانیه تی‌شرت تاشده را تحویل می‌گرفت. شرکت سازنده ادعا می‌کند که Foldimate می‌تواند سایر لباس‌ها از جمله پیراهن و شلوار و انواع حوله در سایزهای مختلف را نیز به‌راحتی تا کند.

البته این اولین‌بار نیست که Foldimate به‌ نمایش گذاشته می‌شود. ولی علت حضور این دستگاه در نمایشگاه CES‌ آن است تا کاربرانی که هنوز با چنین دستگاهی آشنا نشده‌اند، تا پایان سال جاری میلادی اقدام به خریدش کنند. البته هم‌اکنون تنها نمونه‌ی اولیه‌ی این دستگاه تولید شده و شرکت تولیدکننده امیدوار است در سال ۲۰۱۹ دستگاه Foldimate را به بازار عرضه کند. قیمت فعلی تعیین‌شده برای این دستگاه لاکچری، ۹۸۰ دلار تعیین شده است. البته شاید هر کسی نتواند برای تاکردن لباس‌هایش چنین هزینه‌ی بالایی بپردازد. نظر شما چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات