سیگیت از هارددیسک مخصوص پهپاد DJI Copilot رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سیگیت از هارد درایو ۲ ترابایتی و قابل‌ حمل خود که حاصل همکاری با DJI است رونمایی کرد.
تبلیغات

سال گذشته، سیگیت هارد درایو مخصوص استفاده در پهپادهای فیلمبرداری عرضه کرد. حالا، این شرکت در مراسم CES 2018 نسخه‌ی جدیدی از این محصول را با نام LaCue DJI Copilot معرفی کرده که مانند نسخه‌ی قبلی خود به فلای درایو دی‌جی‌آی مجهز است و دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار می‌گذارد. سیگیت می‌گوید این فضا برای ثبت ۶۵ ساعت فیلم 4K سی فریم بر ثانیه و حدود ۲۰ هزار عکس با فرکت raw کافی خواهد بود.

قابلیت جدیدی که در کوپایلت اضافه شده، این است که در نسخه‌ی جدید می‌توانید فایل‌ها را مستقیما روی درایو مدیریت کنید. برای این منظور نمایشگری روی درایو تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید کپی یا انتقال فایل‌ها به کارت حافظه‌ی SD را مستقیما و بدون نیاز به دستگاه واسطه انجام دهید. اپلیکیشنی به نام Copilot BOSS نیز در نظر گرفته شده است که به کمک آن قادر خواهید بود ویدیوهای ضبط‌شده را با کیفیت بالا و بدون نیاز به رایانه تماشا کنید. صفحه‌نمایش سیگیت لمسی نیست؛ اما در عوض در برابر ضربه‌های خفیف و خراش بسیار مقاوم است. سیگیت می‌گوید این محصول فاز دوم همکاری آن‌ با DJI است. این همکاری در نمایشگاه CES سال گذشته آغاز شد و هدف آن جلب رضایت کسانی است که تصاویر پهپادی زیادی ضبط می‌کنند و به دنبال راهکاری برای انتقال بدون واسطه‌ی فایل‌ها هستند.

هارد درایو DJI Copilot قیمتی برابر با ۳۴۹ دلار دارد و عرضه‌ی آن به‌زودی در آمریکا آغاز خواهد شد.

مشخصات و قیمت هارد اکسترنال را در بخش محصولات زومیت ببینید؛ قیمت هارد اکسترنال Adata، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، هارد Seagate و دیگر برندها را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول موردنظرتان را از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات