هایسنس از گوگل اسیستنت در برخی از تلویزیون‌های 2018 خود استفاده می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هایسنس علاوه بر تلویزیون‌های مجهز به الکسا، دو مدل بالارده‌ را نیز با دستیار هوشمند گوگل به CES 2018 آورده است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته هایسنس از اضافه شدن دستیار هوشمند الکسای آمازون به برخی مدل‌های ۲۰۱۸ تلویزیون‌هایش خبر داد؛ حالا و در CES امسال، این شرکت چینی علاوه بر مدل‌های مجهز به الکسا، دو مدل بالارده‌ی H10E و H9E Plus را نیز به گوگل اسیستنت مجهز کرده است. این دو مدل بالارده برخلاف مدل‌های مجهز به الکسا، به کلیدی مجزا روی ریموت کنترل برای فعال‌سازی دستیار هوشمند مجهز شده‌اند.

مدل H10E که پرچم‌دار تلویزیون‌های امسال هایسنس به شمار می‌رود، در حقیقت نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی مدل سال گذشته‌ی H10D است. مدل جدید با روشنایی ۲۲۰۰ نیتی خود نسبت به مدل ۱۰۰۰ نیتی سال گذشته تصاویر روشن‌تری ارائه می‌دهد. مدل امسال همچنین به‌جای استفاده از سیستم‌عامل هایسنس به اندروید تی‌وی مجهز شده است. مدل‌های امسال علاوه بر بهبود اندک در طراحی، به الکسا و گوگل اسیستنت نیز مجهز شده‌اند. مدل H10E یکی از معدود تلویزیون‌های هایسنس است که از استاندارد دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این تلویزیون در دست نیست؛ اما طبق اعلام هایسنس، H10E تنها در نسخه‌ی ۷۵ اینچی عرضه خواهد شد.

H9E plus hisense

مدل H9E Plus در حقیقت نسخه‌ی بهبودیافته‌ی H9E است. به مانند H10E، این مدل نیز به سیستم‌عامل اندروید تی‌وی و دو دستیار هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت مجهز شده است. هایسنس پشتیبانی از استاندارد دالبی ویژن را نیز در این تلویزیون بالارده فراموش نکرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی این مدل در دست نیست.

تلویزیون‌های دیگر معرفی‌شده توسط هایسنس به اندازه‌ی دو مدل بالارده‌ی این شرکت جذاب نیستند. مدل H9E با سیستم‌عامل اختصاصی هایسنس و پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا عرضه خواهد شود و مدل پایین‌رده‌ی H6E تنها با تغییرات کوچک ظاهری و بدون پشتیبانی از دستیار هوشمند در زمانی نامعلوم وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات