با Sensio Air از عوامل حساسیت زا دوری کنید

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Sensio Air به شما کمک می‌کند عوامل حساسیت‌زای محیطی را از طریق اپلیکیشنی روی گوشی خود مشاهده و از بروز حساسیت جلوگیری کنید.
تبلیغات

در نگاه اول به این شیء برنزی در نمایشگاه CES 2018، شاید فکر کنید با یک مدل زیر دریایی مواجه شده‌اید. اما این ابزار جدید که Sensio Air نام دارد، به افراد کمک می‌کند که به شکل معجزه‌آسایی از عوامل حساسیت‌زا در محیط بیرون از منزل آگاه شوند و راهکاری برای جلوگیری از بروز حساسیت در خود بیابند. حساسیت‌های مختلف تنفسی یا پوستی امروزه از عواملی است که به شکل گسترده سلامت افراد را تهدید می‌کند یا باعث بروز علائمی آزار‌دهنده می‌شود. این ابزار که قابلیت نصب در سطوح شهر‌های مختلف را دارد، با کمک سنسور‌های خود، عوامل حساسیت‌زا در محیط را شناسایی می‌کند و از طریق اپلیکیشن مخصوص به خود، کاربر را آگاه می‌سازد.

نحوه عملکرد Sensio Air به این شکل است که با قرارگیری در منزل کاربران، دستگاه شروع به اندازه‌گیری و پایش ذرات هوا نظیر گردوغبار، گرده گیاهان و هاگ قارچ‌ها می‌کند. وقتی علائم حساسیت در کاربر ظاهر شد، او به‌راحتی می‌تواند ذرات موجود در هوا را از طریق اپلیکیشن اندروید یا آی‌او‌اس رؤیت کند. این اپلیکیشن با ۲۲۰ سنسور دیگر در سر‌تا‌سر دنیا در ارتباط است که برای اندازه گیری آلودگی هوا و وضعیت جوی تعبیه شده‌اند. سپس اپلیکیشن با داده‌های جمع‌آوری شده قادر است به محض کشف ذرات یا شرایط حساسیت‌زا در محیط اطراف کاربر، اخطاری برای او ارسال کند. Sensio Air در دو سایز مختلف در آمریکا عرضه می‌شود که قیمت سایز کوچکتر ۲۹۹ دلار و قیمت برای ابعاد بزرگ‌تر آن هزار دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات