دی لینک از سه دوربین امنیتی مخصوص خانه های هوشمند رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
دوربین‌های امنیتی دی‌لینک برای خانه‌های هوشمند از قیمت پایین و کارایی بالایی برخوردار هستند.
تبلیغات

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES 2017، توجه‌ ویژه‌ای به محصولات خانه هوشمند داشتند. دی‌لینک (D-Link) نیز با توجه به اهمیت روزافزون این شاخه از تکنولوژی، از دوربین‌های امنیتی مخصوص خانه‌ها با قیمت اندک ۷۰ دلار رونمایی کرد. 

دوربین امنیتی DSV-8000 LH به تکنولوژی دید در شب مجهز است و توانایی درک حرکت و صدا نیز دارد. قابلیت‌های بالا به وسیله‌ی میکروفن داخلی و دوربین با دید ۱۲۰ درجه‌ای فراهم شده‌اند. امکان تماشای زنده‌ی ویدیو‌های این دوربین از طریق اپلیکیشن myDLink Home نیز در دسترس است.

هنگام عرضه‌ی دوربین امنیتی جدید D-Link، قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن مخصوص این شرکت افزوده خواهد شد که برخی از آن‌ها عبارتند از: 

  • امکان مشاهده‌ی تایم لپس از تمام ویدیو‌های ضبط‌شده طی ۲۴ ساعت 
  • امکان تغییر حالت حضور یا خروجی مالک از منزل تنها با یک گزینه 
  • ادغام اپلیکیشن امنیتی D-Link با اپلیکیشن خانه هوشمند 
  • آپلود میزان خاصی از ویدیوها و تصاویر در فضای ابری و به‌صورت رایگان 
  • ذخیره‌سازی در فضای آنلاین اهمیت زیادی در استفاده از DSV-8000 LH دارد. زیرا این دوربین به درگاه حافظه‌ی SD مجهز نیست و در صورتی که بخواهید ویدیو‌های این دستگاه را ضبط و سپس مشاهده کنید، مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای ذخیره‌سازی در فضای ابری است. 

    شاید مشخصات دوربین امنیتی DSV-8000 LH دی‌لینک چندان چشمگیر نباشد، اما در نظر داشته باشید که برچسب قیمتی ۷۰ دلاری این دستگاه ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌برد. 

    دی‌لینک علاوه بر DSV-8000 LH از دوربین امنیتی گران‌قیمت‌تر DSV-8100 LH نیز رونمایی کرد که دید ۱۸۰ درجه‌ای از محیط دارد و به شیار کارت حافظه SD مجهز است. این نسخه از دوربین امنیتی با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.

    دوربین امنیتی دی‌لینک d-link

    در صورتی که به دوربین‌هایی با کیفیت بالاتر برای خانه‌ی خود نیازمند هستید، دی لینک مدل DSV-8700 LH مناسب شما خواهد بود. این دوربین با دید ۱۸۰ درجه‌ای خود، ویدیوهایی با کیفیت 1080p ضبط می‌کند؛ در حالی که دو دوربین دیگر به ضبط با کیفیت 720p اقدام می‌کنند. این دوربین را می‌توان در خارج از خانه و در هوای باز متصل کرد. 

    دوربین‌های امنیتی D-Link قابلیت هماهنگ‌سازی با سرویس IFTTT نیز دارند تا بتوانید تجربه‌ی بهتری از خانه‌ی هوشمند خود داشته باشید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات