استراتژی جدید آئودی برای فروش خودرو: اپلیکشن آیپد!

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
آئودی می‌خواهد خریداران جوان خودرو در نمایندگی‌های مجاز آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند. مدیران این شرکت فکر می‌کنند یک اپلیکیشن برای این کار وجود دارد.
تبلیغات

در این ماه آئودیِ آمریکا یک بسته‌ی نرم‌افزاری برای تبلت‌های آیپد اپل به نام «دستیار فروش» را راه‌اندازی کرده، که به خریداران اجازه‌ی مقایسه‌ی مدل‌های آئودی با مدل‌های رقیب، پیکربندی یک خودروی آئودی و آگاهی از محصولات موجود در نمایندگی را می‌دهد.

Audi-A3-Homepage-resized-1024x811

در اواخر سال گذشته آئودی برای نمایندگی‌ها کمک هزینه‌ی خرید آیپد پرداخت نموده و در اوایل ژانویه امسال یک بسته‌ی ۲۰۰۰ تایی از آیپد که لوگوی آئودی در پشت هر کدام حک شده بود، به نمایندگی‌ها تحویل داد.

به نقل از مارک رمسی، مدیر فعالیت‌های فروش دیجیتالی آئودی در آمریکا، در حال حاضر آئودی از ۲۲۰ نمایندگی خود سفارش دارد که حدود ۸۰ درصد شبکه‌ی فروش این شرکت در آمریکا بوده و در ماه آینده حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه دیگر تحویل خواهد داد.

tumblr lbzzv0l6CQ1qdkgpy

لورن آنجلو، مدیر بازاریابی شرکت، درمصاحبه‌ای در نمایشگاه دترویت اظهار داشت:

وقتی که به مشتریان جوان و میان‌سال می‌نگریم، خواهیم دید آنها با وجود شانس استفاده از رسانه‌ی جدید بر روی تبلت خود برای خرید، تجربه‌ی خرید فراخ‌تری داشته و این باعث راحتی بیشتر آنها خواهد شد.

این بسته‌ی نرم‌افزاری همچنین دارای ابزار مذاکره و سرمایه‌گذاری می‌باشد که می‌توان فرم‌های دیجیتالی را به سرعت پر کرد.

آئودی آخرین برندی است که از زمان تولید آیپد در سال ۲۰۱۰ برای فروش شروع به استفاده از آن می‌کند. شرکت فورد اپلیکیشن فروش خود را به نام «Showcase» در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی کرد و جنرال موتورز نیز سال گذشته با اپلیکیشنی به نام «دستیار فروش نمایندگی» این روند را ادامه داد.

audi-a8-experience-app-for-ipad 100331405 m

جاش ویکز، صاحب نمایندگی آئودی در شهر دانبری، گفته‌ است که قصد داشته اپلیکیشن فروش آئودی را در نمایشگاه خود در ماه ژانویه‌ی گذشته گسترش دهد. او می‌گوید که کمتر پیش می‌آید که فروشنده‌ای برای یافتن پاسخ مشتری به کامپیوتر خود مراجعه کند ولی تا زمانیکه که فروشنده با پاسخ برگردد، مشتری با استفاده از تلفن هوشمند خود پاسخ سوال را پیدا کرده است بنابراین تبلت‌ها می‌توانند در وقت صرفه‌جویی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات