هیوندای جنسیس ۲۰۱۵، می‌تواند به عینک گوگل متصل شود

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
خودروسازان در تلاش هستند تا به صورت یکپارچه محصولات خود را با تلفن‌های هوشمند ادغام کنند و هیوندای، در این زمینه یک گام بیشتر برداشته‌است. هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ قادر خواهد بود با دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی نظیر عینک گوگل، ارتباط برقرار کند.
تبلیغات

هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ دارای نسخه‌ی آپدیت شده‌ای از سیستم سرگرمی این شرکت به نام «Blue Link» خواهد بود که قادر است با دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی مانند عینک گوگل، ارتباط برقرار کند.

برای انجام این کار، هیوندای اپلیکیشن موبایل فعلی خود را (که به مالکان خودرو امکان بازدید حالت خودرو خود و کنترل عملکردهای اصلی مانند استارت از راه دور را می‌دهد) با صفحه‌نمایش کوچک عینک سازگار کرده‌است. از آنجا که اطلاعات کمتری را می‌توان در صفحه‌نمایش عینک گنجاند، هیوندای «کارت‌های» مخصوصی را برای نمایش اطلاعات خودرو طراحی کرده‌است.

مالکان خودرو ،همچنین اطلاع‌رسانی‌های آنیِ مربوط به نگهداری خودرو را دریافت خواهند کرد و بدون نیاز به استفاده از تلفن، تماس با تعمیرگاه مجاز برای تعیین وقت صورت خواهد گرفت.

مدیر اجرایی ارتباط با مشتری و توسعه‌ی تجارت هیوندای در منطقه‌ی آمریکا، در این خصوص می‌گوید: «دستگاه‌های پوشیدنی یک راه بسیار عالی برای گسترش تجربه‌ی کنترل از راه دور خودرو با استفاده از این صفحه‌نمایش‌های کوچک، برای دسترسی سریع به امکانات راه دور و رساندن اطلاعات لحظه‌ای خودرو می‌باشند.»

به خاطر داشته باشیم که هیوندای بر روی کارایی ادغام دستگاه‌های پوشیدنی برای زمان‌هایی که راننده از خودروی خود دور است، تأکید دارد. روزی که مشتریان خواستار سیستم سرگرمی باشند که بتواند هم به عینک گوگل و هم به آیفون متصل شود، به صورت اجتناب ناپذیری فراخواهد رسید.

هیوندای تنها خودروسازی نیست که بدنبال استفاده از عینک گوگل می‌باشد؛ مرسدس بنز نیز سیستم مسیریاب جدیدی دارد که با این دستگاه سازگار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات