فورد کنفرانس توسعه‌دهنگان اپلیکیشن‌های خودرویی برگزار می‌کند

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بین‌المللی CES که در این هفته در حال برگزاری می‌باشد بستری برای شرکت‌های مختلف فراهم آورده تا آخرین دستاوردهای فناوری خود را به نمایش بگذارند، ولی فورد به جای آن از شانس خود برای اعلام رویداد خود با محور فناوری استفاده کرده‌ است.
تبلیغات

کنفرانس توسعه‌دهنگان فورد توسعه‌دهنگان متفرقه را برای تبادل نظر درباره‌ی رشد و نمو اکوسیستم اپلیکیشن‌های خودرویی گردهم می‌آورد.

شرکت‌کنندگان همچنین قادر خواهند بود تا تعدادی از جدیدترین ابزارهای توسعه‌ی فورد که آخرین نسخه از SYNC Applink 2.0 می‌باشند را امتحان کنند. این ابزارها شامل تسهیلات پلتفرم در خودرو و اپلیکیشن‌های صوتیِ یکپارچه با دستگاه‌های iOS، اندروید و بلک‌بری می‌باشند.

راج نایر، نائب رئیس توسعه‌ی جهانی محصولات گروه فورد بیان کرد:

حرکت به سمت یک استاندارد برای این صنعت و برداشتن گام‌هایی که به توسعه‌دهندگان دسترسی مستقیم به ابزارها را می‌دهد و به متخصصان فنی در موفقیت کمک می‌کند، آخرین نمونه‌های تعهد ما برای رسیدن به توسعه‌ی واقعی خودروهای متصل می‌باشد.

این کنفرانس علاوه بر دادن دسترسی به تیم مهندسی نرم‌افزار فورد، دسترسی به SDK جدید فورد که هنوز در فاز آزمایشی بتا قرار دارد، را ارائه می‌کند. در این رویداد همچنین چندین مسابقه و رقابت توسعه‌ و هک کردن را برگزار می‌کند.

نایر ادامه داد:

پشتیبانی ما می‌تواند یک پلتفرم باز باشد که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای گسترش اکوسیستم بر روی آن کار کنند، بنابراین می توان به یک پلتفرم رایج که تمامی رانندگان از آن سود خواهند برد بدست خواهد آمد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان فورد در ماه ژوئن برگزار شده و امکان پیش ثبت‌نام در آن فراهم می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات