مرسدس بنز خبر از یکپارچه‌سازی درون خودرو با ترموستات‌ Nest داد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز در نمایشگاه CES، مرسدس بنز اعلام کرد که پشتیبانی از Nest را به خودروهای خود اضافه خواهد کرد. این مساله بدان معنی خواهد بود که راننده اتومبیل می‌تواند از طریق داشبورد خودروی خود اقدام به تنظیم دمای هوای خانه‌ی خود کند.
تبلیغات

 اگر با Nest آشنایی ندارید باید بگوییم که این سیستم یک دستگاه ترموستات است که امکان تنظیم شرایط و دمای هوای خانه را بصورت هوشمند فراهم می‌کند که یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی آن امکان کنترل از راه دور است که دست توسعه‌دهندگان را برای تولید سرویس‌ها، تجهیزات و اپلیکیشن‌های مرتبط با آن بسیار باز گذاشته است. مرسدس بنز قرار است از این ویژگی استفاده نموده و امکان کنترل از راه دور را یک قدم به پیش براند.

شما می‌توانید هنگامی که در حال رانندگی برای رفتن به خانه خود هستید از طریق یکپارچه‌سازی انجام شده در خودروهای مرسدس بنز درجه حرارت خانه خود را بالا برده و یا آن را خنک کنید تا زمانی که به خانه می‌رسید همه چیز برای آرامش بیشتر شما فراهم باشد.

خودروهای متصل، تا کنون یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه CES امسال بوده‌اند. بسیاری از تولید کنندگان مطرح خودرو، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های خود را رونمایی کرده‌اند که البته اغلب در حیطه استریم موسیقی و یا مکان‌یابی خلاصه شده است. بنابراین یکپارچگی با سیستم‌ خانه هوشمندخصوصا با محبوب‌ترین برند موجود یکی از زوایای جالب توجه خواهد بود.

این اپلیکیشن در بهار امسال همزمان با ارائه برنامه همگام گوشی هوشمند Digital DriveStyle توسط مرسدس بنز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات