هوندا 12 آذر ماه، قابلیت Siri Eyes Free را در برخی مدل‌های خود معرفی خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، اخیرا هوندا اعلام کرد که بروزرسانی Siri Eyes Free را برای مدل‌های آکورد و آکیورا ارائه خواهد داد تا رانندگان قادر باشند از طریق اتصال آیفون خود، از قابلیت‌های هندز-فری سیری برخوردار شوند. این امکان، علاوه بر پیاده‌سازی ویژگی‌های سیستم‌عامل iOS‌ در خودروهای هوندا است که براساس گفته‌های قبلی در 12 آذرماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

استفاده از ویژگی‌های جدید سیستم Siri Eyes Free، از طریق اتصال لوازم جانبی روی هوندا آکورد مدل 2013 و 2014 و همچنین آکیورا RDX و ILX مدل 2013 امکان پذیر خواهد بود. هرچند بنابر شنیده‌ها، ویژگی‌های جدیدی که از سیستم‌عامل iOS در خودروهای هوندا گنجانده می‌شود، تحت نام هوندالینک تولید شده و فقط در هوندا سیویک 2014 گنجانده خواهد شد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایند‌گی‌های هوندا، لوازم جانبی مورد نیاز برای اتصال آیفون‌های پشتیبانی شده را تهیه کرده و پس از انجام تنظیمات مورد نیاز، در مواقع رانندگی، حواس خود را معطوف به رانندگی کرده و از طریق سیری، کارهای خود را انجام دهند. با استفاده از سیستم‌‌های هوندالینک یا آکیورالینک که توسط هوندا در حال توسعه هستند، استفاده از قابلیت‌های سیری از طریق میکروفون و بلندگوهای مخصوص تعبیه شده در خودرو امکان پذیر خواهد شد.

اپل امسال، در مراسم معرفی محصولات که تیر ماه سال جاری برگزار شد، قابلیت‌های جدید را در iOS‌ معرفی کرد که برای جفت‌شدن با خودروها در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل اپل تعبیه شده بود. ویژگی‌های جدید منجر به استفاده از قابلیت‌های بیشتری از آیفون در خوردو خواهند شد که از جمله‌ی آن می‌توان به برقراری تماس‌ها، کنترل بیشتر سیری و مشاهده‌ی نقشه‌ها اشاره کرد که برای اولین بار در هوندا سیویک مشاهده خواهیم کرد. با توجه به همکاری اپل با خودروسازانی چون بی‌ام‌دبلیو، کرایسلر، جنرال‌موتورز، جگوار، لندروور، مرسدس‌بنز، تویوتا و آئودی باید منتظر دیدن Siri Eyes Free در خوروهای تولیدی 2014 باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات