مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۴ رونمایی شد؛ خودرو مدرن با سقف بازشو و کابین لوکس

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵ از نمای جلو و بالا
مازراتی خودرو گرن کبریو ۲۰۲۴ را با طراحی چشم‌نواز و پیشرانه‌ای قدرتمند معرفی کرد.
تبلیغات

مازراتی از مدل ۲۰۲۴ خودرو گرن کبریو رونمایی کرد. این خودرو هیجان‌انگیز، مدل روباز گرن توریسمو محسوب می‌شود که سال ۲۰۲۲ رونمایی شد.

سقف پارچه‌ای گرن کبریو ۲۰۲۴ در ۱۴ ثانیه باز می‌شود و در ۱۶ ثانیه بسته می‌شود. این سقف را می‌توان در رنگ‌های مختلف از جمله مشکی، آبی، خاکستری و قرمز سفارش داد. فضای صندوق عقب خودرو به دلیل استفاده از سقف بازشو محدودتر از نسخه‌ی کوپه است.

نمای داخلی مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵
ساعت مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵ در نمای داخلی

گرم‌کن گردن سرنشینان جلو به‌صورت استاندارد در گرن کبریو ۲۰۲۴ وجود دارد که در سه سطح قابل تنظیم است. یک بادگیر در قسمت عقب خودرو نیز قابل سفارش است که تلاطم هوای داخل کابین را کاهش می‌دهد.

مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵ از نمای جانبی

گرن کبریو ۲۰۲۴ به پیشرانه‌ی سه لیتری V6 توئین توربو نتونو که در سوپر اسپرت MC20 نیز به‌کار رفته مجهز است. این پیشرانه ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و نیرویش از طریق گیربکس هشت سرعته‌ی اتوماتیک به هر چهارچرخ می‌رسد.

مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵ از نمای جلو
مازراتی گرن کبریو ۲۰۲۵ از نمای سه‌چهارم جلو

وزن گرن کبریو نسبت‌به نسخه‌ی کوپه حدود ۱۰۰ کیلوگرم بیشتر است بنابراین رسیدن خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۳٫۶ ثانیه طول می‌کشد. حداکثر سرعت خودرو به ۳۱۵ کیلومتربرساعت می‌رسد.

مازراتی هنوز قیمت خودرو را اعلام نکرده است. قیمت گرن توریسمو تروفئو از ۱۹۱٬۹۹۵ دلار آغاز می‌شود؛ بنابراین قیمت تیپ پایه‌ی گرن کبریو احتمالا بالای ۲۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد بود. مازراتی در آینده نسخه‌ی تمام الکتریکی این خودرو را عرضه خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات