تسلا: وانت سایبرتراک محصولی آزمایشی نیست

شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
Tesla Cybertruck
مدیر ارشد طراحی تسلا می‌گوید طراحی متفاوت سایبرتراک دلیلی بر عدم تولید انبوه آن نیست.
تبلیغات

طراح ارشد خودروی برقی سایبرتراک تسلا اعلام کرد که طراحی زاویه‌دار و متفاوت سایبرتراک به تقویت برند تسلا کمک خواهد کرد و افزود که این پیکاپ آزمایشی نبوده است.

به گزارش رویترز، طراح ارشد تسلا در موزه‌ی خودرو‌ی پیترسن در لس آنجلس که در حال اضافه کردن مدل‌های سایبرتراک به غرفه‌ی تسلا است، گفت: «چه سایبرتراک را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید، این خودرو بحث‌برانگیز است و باعث می‌شود مردم در مورد این برند صحبت کنند.»

قیمت خودرو سایبرتراک از ۶۰٬۹۹۰ دلار شروع می‌شود که حدود ۵۰ درصد بیشتر از قیمتی است که ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، در سال ۲۰۱۹ وعده داده بود.

طراح تسلا گفت: «این خودرو مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که هرگز مالک یک پیکاپ نبوده‌اند و برخی مالکان تسلا اکنون در برخی نمایشگاه‌ها برای آن صف کشیده‌اند.»

او با بیان اینکه انتخاب این خودرو به عملکرد رقبای سنتی بستگی دارد، افزود: «اینکه سایبرتراک متفاوت به نظر می‌رسد به این معنی نیست که نمی‌توان آن را به شکل انبوه تولید کرد.»

پیکاپ سایبرتراک از فولاد ضدزنگ با زوایای تیز ساخته شده است، به این دلیل که دستگاه پرس سنتی نمی‌تواند این فولاد را به شکل منحنی خم کند. به گفته‌ی طراح تسلا، لامبورگینی کانتاش نیز همانند جت جنگنده‌ی لاکهید F 17 Stealth الهام‌بخش این طراحی بوده است.

در سال ۲۰۱۹، طراح تسلا در جریان رویداد معرفی سایبرتراک، یک توپ فلزی به سمت پیکاپ پرتاب کرد و شیشه‌ی مستحکم آن را شکست. در رویدادی دیگر در ماه گذشته که اولین نمونه‌های این خودرو تحویل داده شدند، یک توپ بیسبال بدون اینکه آسیبی برساند، به سمت پنجره‌ها پرتاب شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات