مرسدس بنز، پلی استیشن ۵ صنعت خودرو را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه‌چهارم مرسدس بنز A-Class Vibes
خودروی A-Class Vibes با طراحی هیجان‌انگیز و شعار «حوزه‌های متفاوت ولی حس‌های مشابه» دل هر گیمری را می‌برد.
تبلیغات

در یک همکاری جالب، سونی و مرسدس بنز خودروی SUV الهام گرفته شده از طراحی کنسول پلی‌ استیشن ۵ ساختند؛ طبق اطلاعیه‌ی شاخه‌ی ایتالیایی خودروساز آلمانی، این خودروی منحصر‌به‌فرد که A-Class Vibes نامیده شده، فرم و طراحی کنسول پرطرفدار ژاپنی‌ها را با دنیای خودرو‌های رده‌بالا ترکیب می‌کند.

نمای داخلی مرسدس بنز A-Class Vibes

نمای بیرونی A-Class Vibes، با هواکش‌های زاویه‌ای و خطوط تمیزش، طراحی خاص کنسول نسل نهمی سونی را به خاطر می‌آورد. ترکیب رنگیِ سفید و آبی چشم‌نواز این خودرو نیز از رنگ‌بندی ساخته‌ی سونی الهام گرفته است.

الهام از کنسول بازی سونی به بیرون خودرو ختم نمی‌شود؛ وقتی که سرنشینان پای خود را درون آن بگذارند، A-Class Vibes از سرنشینان خود با کابینی گیمر‌پسند که با چرم مشکی و نورپردازی محیطی آبی‌رنگ تزئین شده، استقبال می‌کند؛ به علاوه، کنترل‌های مرکزی خودرو نیز یادآور کنترلر دوال‌ سنس کنسول سونی هستند.

از خودرو چشم‌نواز سونی و مرسدس بنز تنها ۵۰ دستگاه تولید می‌شود و برای داشتن آن، باید حدود ۶۰ هزار دلار هزینه کرد؛ البته که قیمت خودرو مورد بحث آن را بین خودروهای گران‌قیمت بازار قرار می‌دهد؛ اما سونی سعی کرده با ارائه‌ی یک کنسول پلی استیشن ۵ واقعی و یک نسخه از بازی مسابقه‌ای گرن‌توریسمو ۷، معامله را برای گیمر‌های ثروتمند A-Class Vibes شیرین‌تر کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات