پیکاپ برقی تویوتا کلاس درس برای تسلا و سایبرتراک است

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
خودرو پیکاپ برقی تویوتا نمای جلو
تویوتا در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودرو توکیو، دو کانسپت برقی هیجان‌انگیز رونمایی کرد.
تبلیغات

تویوتا لندکروزر پس از چند سال کانسپتی جذابی رونمایی کرده است. قبل از اینکه مدل ۲۵۰ سری LC حتی به نمایندگی‌ها برسد، تویوتا با ارائه‌ی مدل مفهومی از لندکروزر Se الکتریکی، نگاهی کلی از چگونگی طراحی این خودرو به ما می‌دهد.

تویوتا اطلاعات جالبی همراه با چند تصویر از لندکروزر Se الکتریکی منتشر کرده است. به‌عنوان مثال، طول و عرض و ارتفاع خودرو به‌ترتیب درحدود پنج و دو و دو متر است و فاصله‌ی بین محورهای آن به سه متر می‌رسد.

لندکروزر برقی تیوتا

تویوتا می‌گوید که لندکروزر Se سه ردیف صندلی دارد که هفت سرنشین می‌توانند در آن قرار بگیرند. هنوز به قدرت پیشرانه‌ها، به‌جز عبارت «تجربه‌ی رانندگی با گشتاور بالا» اشاره‌ای نشده است.

به‌احتمال زیاد، پیشرانه‌های لندکروزر Se شامل موتورهای الکتریکی دوگانه با سیستم دو دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک (AWD) است. بنابراین، با لندکروزر Se نباید صرفاً در مسیرهای آسفالتی رانندگی کرد.

تیوتا لندکروزر Se

هرچند اطلاعات بیشتری از جزئیات طراحی و قیمت خودرو آفرود لندکروزر Se تویوتا وجود ندارد، این خودرو بدنه‌ی بسیار جذابی دارد و طراحی متفاوتی با همتایان خود را به‌نمایش می‌گذارد. در‌واقع، اگر نام تویوتا روی آن نوشته نشده بود، تشخیص سازنده‌‌اش کمی سخت می‌شد.

پیکاپ برقی تویوتا

حساب کاربری Sawyer Merritt در ایکس رندرهایی از پیکاپ برقی تویوتا منتشر کرده است و می‌گوید که این خودرو قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو در ژاپن به‌طور کامل رونمایی شود.

پیکاپ برقی تویوتا چهار در با کابین بزرگ دارد؛ اما طول ۴٫۸ متری آن از Tacoma، پیکاپ دیگر تویوتا، کوتاه‌تر است. این دستگاه ساختاری یکپارچه دارد که نشان می‌دهد ممکن است دربرابر مدل‌هایی مانند فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز قرار بگیرد.

پیکاپ برقی تیوتا
پیکاپ برقی تیوتا
پیکاپ برقی تیوتا
پیکاپ برقی تیوتا

تاکنون، تویوتا جزئیات فنی خاصی را منتشر نکرده است؛ اما فرض می‌کنیم که این وانت روی پلتفرم برقی جدیدی ساخته شده است. فاصله‌ی محورهای خودرو حدود ۳٫۳ متر است تا این محصول در بین تاکوما و ماوریک قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات