مدل مشکی فورد F-150 Lightning رونمایی شد؛ هیولای آمریکایی با ظاهر خشن‌تر

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مدل مشکی فورد Ford F-150 Lightning با رعد و برق
مدل مشکی پلاتینیوم خودروی F-150 Lightning که در تعداد محدود تولید می‌شود، یکی از جذاب‌ترین وسایل نقلیه‌ی دنیا است.
تبلیغات

فورد در بیانیه‌ای مطبوعاتی از تولید مدل ویژه‌ای از پیکاپ برقی اف ۱۵۰ لایتنینگ خبر داده که به رنگ مشکی مات مزین است. این مدل که با نام کامل F-150 Lightning Platinum Black شناخته می‌شود، ما را تا حدی یاد خودروی بتمن در سه‌گانه‌ی معروف «شوالیه‌ی تاریکی» می‌اندازد. در بخش‌هایی از بدنه‌ی این خودرو نظیر دستگیره‌ی در و سقف از پوشش براق استفاده شده است.

مدل مشکی فورد Ford F-150 Lightning جلوی خانه روز روشن آفتابی

فورد صرفا ۲٬۰۰۰ دستگاه از خودروی جدیدش را روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت خودرو موردبحث از ۹۷٬۹۹۵ دلار شروع می‌شود. بدین ترتیب مدل مشکی F-150 Lightning Platinum حدودا ۶٬۰۰۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی F-150 Lightning Platinum است. فورد ماه گذشته قیمت مدل پلاتینیوم را کاهش داده بود.

نمای پشت مدل مشکی فورد Ford F-150 Lightning

فورد می‌گوید که تا پاییز امسال حجم تولید پیکاپ F-150 Lightning را سه برابر می‌کند. این شرکت در تلاش است که حجم تولید سالانه‌ی خودروی محبوبش را به ۱۵۰٬۰۰۰ دستگاه برساند.

مدل مشکی فورد Ford F-150 Lightning کاپوت باز

فورد در مدل مشکی خودروی برقی‌اش از روکشی دودی روی چراغ جلویی استفاده کرده است. لوگوی فورد در بخش جلویی F-150 Lightning Platinum Black به رنگ مشکی دیده می‌شود، نه آبی. مدل ۹٫۶ کیلوواتی Pro Power می‌تواند به هنگام خاموش‌بودن، انرژی برخی از وسایل برقی را تأمین کند.

کابین خودرو مدل مشکی فورد Ford F-150 Lightning

مدل مشکی پلاتینیوم همچون مدل استاندارد دامنه‌ی حرکتی ۳۰۰ مایلی (۴۸۲ کیلومتری) دارد و از صندلی چرمی انحصاری استفاده می‌کند. همانطور که می‌شد انتظار داشت، این صندلی‌ها در مدل جدید به رنگ لوکس مشکی مزین هستند. F-150 Lightning Platinum Black چرخ‌های ۲۲ اینچی مشکی دارد.

تحویل مدل مشکی F-150 Lightning از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. از امروز تمامی ساکنان آمریکا می‌توانند برای اطلاع از زمان آغاز پیش‌فروش، در سایت فورد ثبت‌نام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات