شیائومی با تغییرات مهم در واحد خودروسازی خود با جدیت بیشتر به فعالیتش ادامه می‌دهد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
خودرو شیائومی
تغییرات مهم در پست‌های عالی‌رتبه‌ی واحد خودروسازی شیائومی، از افزایش تمرکز این شرکت برای حضور در بازار خودرو حکایت می‌کند.
تبلیغات

شیائومی توضیحاتی درباره‌ی تغییرات مهم در پست‌های مدیریتی سطح‌بالای خود ارائه کرده است. هوانگ ژنیو، معاون سابق واحد خودروسازی این برند چینی‌، اکنون به‌طور همزمان به‌عنوان مدیرکل زنجیره‌ی تأمین این بخش نیز فعالیت می‌کند. ژنیو از این به‌بعد مستقیماً به مدیرعامل واحد خودرو شیائومی گزارش خواهد داد.

شیائومی با جذب هوانگ ژنیو، یکی از مدیران برجسته‌ی صنعت قطعات خودرو، اقدامی مهمی انجام داده است. ژنیو یکی از تأمین‌کنندگان نام‌آشنای قطعات خودرو در جهان است و تجربه‌ و تخصص زیادی در این زمینه دارد.

بدین‌ترتیب، ژنیو مسئولیت واحد زنجیره‌ی تأمین شیائومی را برعهده می‌گیرد و لی شیائوشوانگ، معاون واحد خودروسازی این شرکت، اکنون در بخش عملیات بازار فعالیت می‌کند. علاوه‌براین، شیائوشوانگ نقش مدیرکل واحد بازاریابی خودرو را نیز برعهده دارد و مستقیماً به لی جون، مدیرعامل بخش خودروسازی شیائومی، گزارش می‌دهد.

لی شیائوشوانگ قبلاً مدیرکل بخش لوازم خانگی شیائومی بود و درحال‌حاضر یکی از نقش‌های اساسی را در واحد خودروسازی این شرکت برعهده دارد. او با سابقه‌ی زیاد به‌عنوان یکی از کهنه‌کاران باتجربه‌ی غول فناوری چینی شناخته می‌شود.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، ون فی، یکی از مدیران شرکت گریت وال موتورز، به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی شیائومی استخدام شده است. درحال‌حاضر، تلاش‌های این برند در بخش خودروسازی در مسیر تعیین‌شده پیش می‌رود و احتمالاً سال آینده معرفی اولین خودرو آن را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات