تصاویر جدید خودرو برقی شیائومی، ظاهر آن را از چند زاویه به‌ نمایش می‌گذارند

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
رندر خودرو برقی شیائومی
دوربین‌های مخفی تصاویر جدیدی از خودرو سواری شیائومی ثبت کرده‌اند که ظاهر آن را از چند نما نشان می‌دهند.
تبلیغات

شیائومی طی سال‌های اخیر سعی کرده است فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف گسترش دهد. غول تکنولوژی چینی بیشتر به‌دلیل عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود شناخته شده است اما محصولات مختلف دیگری مثل مسواک برقی، دستگاه‌های تهویه‌ی هوا و لوازم هوشمند خانگی نیز تولید می‌کند. جدیدترین سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه‌ی خودروهای برقی انجام شده است. این برند از مدت‌ها قبل برای تولید خودروی الکتریکی خود با چندین شرکت خودروسازی وارد همکاری شده و حالا دوربین‌های مخفی، تصاویر جدیدی از ظاهر این محصول به‌ دست آورده‌اند.

عکس‌های جدید خودرو برقی شیائومی اولین‌بار در حساب وبلاگ‌نویس معروف حوزه‌ی خودرو منتشر شد. این تصاویر نمونه‌ی مهندسی سواری شرکت چینی را به‌نمایش می‌گذارد که پوششی روی بدنه‌ی آن قرار دارد و به‌نظر می‌رسد از رادار لیزری بهره می‌برد. درواقع طرح این خودرو شبیه Ideal L9 است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو شیائومی، ارتفاع نسبتاً زیاد سپر جلوی آن است. به گزارش گیزموچاینا، شاید شیائومی یک نسخه‌ی تمام برقی برقی و یک مدل هیبریدی از این محصول عرضه کند. فضای داخلی خودرو نیز اکنون نمایان شده است. البته از آنجا که این عکس‌ها مربوط به نمونه‌ی پیش تولید است نمی‌توان با اطمینان درمورد آن‌ها نظر داد. به‌هرحال می‌توان حدس زد که این خودرو از صفحه‌نمایش بزرگ داخلی بهره خواهد برد تا ظاهری تکنولوژیک ارائه دهد.

خودرو برقی شیائومی
خودرو برقی شیائومی
خودرو برقی شیائومی

ماه گذشته نیز رندرهای طراحی شیائومی MS11 فاش شد که برخی ویژگی‌های ظاهری آن را فاش کرد. طبق رندرهای قبلی، این خودرو از دستگیره‌های در مخفی و جدیدترین آینه‌های الکتریکی ادغام شده با بدنه بهره خواهد برد. علاوه‌براین، لوگو به‌روز Mi که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شده است در رندرهای قبلی آن به‌چشم می‌خورد.

باید دید خودرو برقی شیائومی سرانجام با چه قابلیت‌های روانه‌ی بازار خواهد شد زیرا این محصول فعلاً در مرحله‌ی آزمایشی است. بااین‌حال، براساس عکس‌های فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارد که آن را از سایر سدان‌های موجود در بازار متمایز خواهد کرد. این شرکت چینی طی سال‌های اخیر حرکت‌های جسورانه‌ای انجام داده است تا به دامنه‌ی محصولات خود تنوع ببخشد. شیائومی درحال‌حاضر محصولاتی مثل گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، لوازم خانگی هوشمند، ابزارهای پوشیدنی (ساعت و مچ بند هوشمند) و غیره را تولید می‌کند. اضافه شدن خودرو برقی به سبد محصولات این برند می‌تواند گام بزرگی باشد و به رشد گسترش خدمات و تولیدات آن در سرتاسر جهان کمک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات