هوش مصنوعی Dall-E 2 مدل‌های مفهومی خیره‌کننده‌ای از خودرو برقی اپل ایجاد کرده است

شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از یوتیوبرها و طراح‌های مدل‌های مفهومی با استفاده از هوش مصنوعی Dall-E 2، طرح‌های مفهومی زیبایی از خودرو اپل را ایجاد کرده است.
تبلیغات

کانال یوتیوب جان موریلو (John Mauriello) با ارائه‌ی پیام متنی «اسپرت مینیمالیستی الهام‌گرفته از مک‌بوک و Magic Mouse و ساخته‌شده از آلومینیوم و شیشه» با هوش مصنوعی Dall-E 2 طرح‌های مفهومی جدیدی از خودرو برقی اپل ایجاد کرده است. جالب اینکه موریلو بدون استفاده از نام اپل در درخواست خود، طرح مفهومی خودرو اسپرت نسبتاً شیک و زیبایی را دریافت کرده است. همان‌طور‌که مشاهده می‌کنید، مدل مفهومی خودرو اپل از سایه‌هایی شبیه نمونه‌ی اولیه‌ی فراری 312P بهره می‌برد که اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ روانه‌ی بازار شد.

طرح مفهومی هوش مصنوعی خودرو اپل

iMore می‌نویسد با درنظر‌گرفتن گزارش‌های مختلف پیشین، به‌طور‌قطع می‌دانیم که اپل مشغول‌ کار روی خوردویی برقی است؛ البته اطلاعات و جزئیات بسیار کمی از این محصول دردسترس است. شایعات نشان می‌دهند این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی خودرو الکتریکی خودرانی است که احتمالاً با قیمتی گران‌تر از خودروهای برقی تسلا عرضه خواهد شد.

دراین‌میان، سؤال این است که آیا اپل خودرویی خانوادگی مثل تسلا مدل Y تولید خواهد کرد یا هدفش خودرویی اسپرت است. مطمئناً با شناختی که از غول فناوری مستقر در کوپرتینو داریم، به‌نظر می‌رسد تولید خودرویی کاربردی با عملکرد قدرتمند، بیشتر با اخلاق این شرکت سازگار است تا خودرویی که بیشتر برای لذت رانندگی ساخته شده است.

طرح مفهومی هوش مصنوعی خودرو اپل

طرح مفهومی Dall-E 2 از خودرو اپل گواهی بر قدرت این هوش مصنوعی است؛ فناوری جذابی که در ماه‌های اخیر فضای اینترنت را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است. همچنین، این مدل‌های مفهومی نشان‌دهنده‌ی برنامه‌های آینده‌ی اپل برای ورود به صنعت خودرو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات