وانت بنتلی فلایینگ اسپر در یک کارگاه‌ تیونینگ تولید شد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت توینینگ DC یکی از محصولات برتر ساخت خود را با عنوان اولین وانت بنتلی معرفی کرد. این وانت برپایه بنتلی فلایینگ اسپر مدل ۲۰۰۵ با قدرت موتور ۵۸۳ اسب‌بخار است.
تبلیغات

چندی پیش، با خبر تعجب‌آوری رو‌به‌رو شدیم. شرکت بریتانیایی تیونینگ DC در اقدامی خلاقانه روی پلتفرم کنتیننتال، اولین وانت بنتلی را به‌عنوان نمونه تولید کرد. پیش‌از‌این، بنتایگا یکی از محصولاتی بود که دوستداران بنتلی انتظار چنین محصولی با عنوان شاسی‌بلند را نداشتند؛ اما تولید وانت بنتلی بیشتر از بنتایگا همه را شگفت زده می‌کند.

شرکت DC پیش‌تر روی ابرخودروهای برند لامبورگینی، فراری، فولکس واگن و خودروهای کلاسیک برندهای مختلف فعالیت کرده است؛ ولی وانت بنتلی را می‌توان یکی از محصولات برتر DC در نظر گرفت.

Bentley Flying Spur Pickup Truck  وانت بنتلی فلاینگ اسپور

بنتلی فلایینگ اسپر سدان مدل ۲۰۰۵ ژانویه ۲۰۲۰ وارد کارگاه DC شد و اکنون بعد از هجده ماه، با تحولی فراتر از انتظار به دنیای خودرو معرفی می‌شود. نیمه جلو اولین نسل بنتلی کنتیننتال تقریبا دست‌نخورده به‌نظر می‌رسد و بخشی از در‌های عقب خودرو در بدنه آن محو شده و ارتفاع سقف نیز از جهت بهبود طراحی ارگونومی خودرو کاهش یافته‌ است. DC برای بخش بار وانت بنتلی از چوب گران‌قیمت ساج استفاده می‌کند تا بتواند لوکس‌بودن وانت بنتلی را نشان دهد.

پیشرانه تویین توربو ۶ سیلندر W۱۲ با قدرت ۵۸۳ اسب‌بخار یکی از نقاط عطف وانت بنتلی است؛ به‌گونه‌ای که می‌توان این خودرو را در فهرست برترین پیکاپ های دنیا قرار داد. درحالی‌که هنوز قیمت خاصی برای وانت بنتلی کنتیننتال در نظر گرفته ‌نشده‌ است، با‌‌‌توجه‌‌‌به قیمت ۳۵۸ هزار دلاری در سال ۲۰۰۶ و تغییرات چشمگیر در پیشرانه و بدنه خودرو، قیمتی فراتر از این را می‌توان انتظار داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات