جنسیس رکورد گینس پرواز همزمان بیشترین تعداد پهپاد را شکست

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
جنسیس، زیربرند هیوندای، نهم فروردین‌ماه امسال ۳۲۸۱ فروند پهپاد را در آسمان شانگهای به پرواز درآورد تا رکورد جدیدی برای پرواز هم‌زمان وسایل نقلیه‌ی بدون سرنشین در گینس ثبت کند.
تبلیغات

برند خودروهای لوکس هیوندای یعنی جنسیس شب ۲۹ مارس ۲۰۲۱ (۹ فروردین ۱۴۰۰) با استفاده از ۳۲۸۱ فروند پهپاد، لوگوی خود را در آسمان شانگهای به‌ نمایش گذاشت. این مراسم به مناسبت ورود برند جنسیس به چین برگزار شد. آن‌طور که ورج می‌نویسد، این تعداد پهپاد رکورد جدیدی برای «پرواز هم‌زمان بیشترین تعداد از وسایل نقلیه‌ی هوایی بدون سرنشین» در کتاب گینس ثبت کرد. 

نمایی از لوگوی متشکل ‌از پهپاد برند جنسیس را می‌توانید در تصویر اصلی پست مشاهده کنید. جنسیس ویدئویی منتشر کرده است که در آن شاهد ایجاد اَشکال دیگری مثل دست، دو دستگاه از خودروهای این شرکت و موارد دیگری هستیم:

تا قبل از نهم فروردین‌ماه امسال، رکورد پرواز هم‌زمان بیشترین پهپاد در اختیار شرکت فناوری‌ کنترل هوشمند دامودا بود. این شرکت در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۳۰ شهریور ۱۳۹۹) موفق شد ۳۰۵۱ فروند پهپاد را هم‌زمان به پرواز دربیاورد. اینتل نیز در دورانی این رکورد را با ۱۲۱۸ فروند پهپاد در اختیار داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات