لوگو جدید کیا در مراسم آتش‌‌بازی بزرگ شهر اینچئون رونمایی شد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در مراسم آتش‌بازی بزرگی که رکورد گینس را جابه‌جا کرده است،‌ کیا رسما از لوگو جدیدش پرده‌برداری کرد و از تغییر شعار برندش به «جنبشی که الهام‌بخش است» خبر داد.
تبلیغات

حدود دو سال است که کیا (Kia) از تغییر لوگو برندش سخن می‌گوید. نخستین‌بار هنگام رونمایی خودرو مفهومی Imagine By Kia در همایش نمایشگاه خودرو ژنو در اسفند ۱۳۹۷، لوگو جدید کیا را شاهد بودیم.

سرانجام انتظارات به‌پایان رسید و لوگو جدید کیا رونمایی شد. با درنظرگرفتن رونمایی رسمی لوگوی کیا، در آینده‌ای نزدیک از آن در خودروهای جدید کیا استفاده خواهد شد. لوگو جدید کیا به‌گونه‌ای بازطراحی شده است تا شبیه امضایی دست‌نویس به‌نظر برسد. این لوگو در مراسم آتش‌بازی‌ای رونمایی شد که در شهر اینچئون کره‌جنوبی برگزار شد. ‌براساس گزارش وب‌سایت موتوروان، این مراسم آتش‌بازی رکوردهای جدیدی ثبت کرده است. 

در لوگو جدید کیا، سه حرف K و I و A به‌هم متصل هستند و کیا می‌گوید اتصال بین حرف‌ها بیانگر تعهد این شرکت به ارائه‌دادن لحظاتی الهام‌بخش است. همچنین، تقارن لوگو کیا اعتماد‌به‌نفس را در ذهن تداعی می‌کند. این لوگو در نگاه اول فرمی صعودی دارد و به‌گفته‌ی کیا، این فرم ویژه از جاه‌طلبی‌های صعودی کیا و محصولاتی حکایت می‌کند که این شرکت به مشتریانش ارائه می‌دهد. 

در مراسم رونمایی لوگوی جدید کیا، صدها راکت آتش‌بازی به آسمان پرتاب شدند. کیا از این مراسم آتش‌بازی بزرگ به‌عنوان «نمایش هنریِ هماهنگ‌شده و هیجان‌انگیز»‌ و رویدادی ویژه برای آغاز دوران جدید برند خود یاد می‌کند. نمایش خیره‌کننده‌ی آتش‌بازی در اینچئون باعث شد رکورد جدیدی در گینس ثبت شود. بدین‌ترتیب، رکورد «بیشترین وسایل نقلیه‌ی هواییِ بدون سرنشین که هم‌زمان راکت‌های آتش‌بازی را پرتاب کنند» از‌این‌پس دراختیار کیا است. 

کیا هم‌زمان با رونمایی لوگو جدیدش، شعار برندش را نیز تغییر داده است. درحالی‌که پیش‌تر از «قدرتی برای حیرت‌زده‌کردن» به‌عنوان شعار کیا یاد می‌شد، این شرکت با شعار «جنبشی که الهام‌بخش است» به‌کارش ادامه خواهد داد. نخستین‌بار چند روز پیش در سرویس مالکیت معنوی کره‌‌جنوبی به شعار جدید کیا اشاره شده بود. 

تغییرات رخ‌داده در کیا بخشی از تغییرات گسترده‌تری هستند که که کیا از آن با نام «برنامه‌ی S» یاد می‌کند. این‌ پروژه‌ی بلندمدت می‌کوشد تغییراتی محسوس در روند فعالیت‌های کیا اعمال کند. به‌زودی و در ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) از تغییراتی باخبر خواهیم شد که کیا در خانواده‌های مختلف خودروهایش اعمال می‌کند. 

لوگو جدید کیا / Kia در مراسم آتش بازی از نمای دور

گفته می‌شود کیا در پی رونمایی پنج خودرو جدید است. ماه‌های آینده، مدل جدید کیا اسپورتیج و نسل جدید کیا کادنزا K7 با نام K8 معرفی و عرضه خواهد شد. افزون‌بر‌این، کیا روی خودرو کراس‌اور جدیدی کار می‌کند که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. البته انتظار داریم کیا در سال جاری میلادی تغییراتی روی خودروهای فعلی‌اش اعمال کند. طبق گزارش‌های تأییدنشده، در آینده کیا خودرو وانت پیک‌آپ جدیدی هم به‌همراه خودرو شاسی‌بلند بزرگ‌تر تولید خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات