کمپانی LeTV سیستم اطلاع رسانی جدیدی را برای استون مارتین رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی LeTV حامی مالی اصلی Faraday Future است که در روز‌های اخیر خودروی مفهومی خود را با ظاهری اعجاب انگیز معرفی کرد. حال LeTV سیستم اطلاع رسانی و مدیای جدیدی را برای خودروهای استون مارتین معرفی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

کمپانی LeTV که حامی مالی استارت آپ Faraday Future است، سیستم اطلاع رسانی و مدیای جدیدی را برای خودروهای استون مارتین به نمایش گذاشته است. همانطور که می‌دانید کمپانی استون مارتین به اندازه‌ای بزرگ نیست که بتواند خودروهای تولید شده توسط این کمپانی را به آخرین فناوری‌های الکترونیکی مجهز کند. استون مارتین در صورت نیاز به تغییرات و تولید ماژول‌های جدید با سایر کمپانی‌ها همکاری کرده و از توانایی آن‌ها برای رسیدن به خواسته خود استفاده می‌کند. برای مثال می‌توان به آخرین خودروی مفهومی این کمپانی یا همان RapidE اشاره کرد. که پس از طی چنین فرآیند تولید شده است. استون مارتین همچنین یک توافق همکاری با مرسدس بنز به امضا رسانده تا این کمپانی آلمانی موتورهای مورد نیاز را برای استون مارتین تولید کند. حال LeTV مرکز اطلاع رسانی مناسبی را برای استون مارتین تولید کرده که همه چیز در آن در دسترس است.

LeTV این سیستم را در جریان نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته است. Internet of the Vehicle نام این سیستم است که در جریان نمایشگاه روی Rapide S استون مارتین قرار گرفته است. تقریبا تمام ماژول‌های مورد استفاده در کنسول میانی با یک پنل ۱۳.۳ اینچی که دارای یک نمایشگر ۱۲.۲ اینچی است، جایگزین شده است. این سیستم از سرویس ابری LeTV برای مانیتور کردن کل خوردو و وضعیت سلامت آن استفاده کرده و سایر اطلاعات مورد نیاز را از طریق اتصال بی‌سیم به دست می‌آورد.

دینگ لی، موسس لی تی‌وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما موفق شدیم تا یک سوپر خودرو با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال را به یک مرکز پردازشی اینترنتی متصل کنیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات