تصاویر رسمی مرسدس بنز E class 2017 فاش شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی نسل جدید C و S کلاس ستاره‌ی درخشان آلمان، تمامی کارشناسان در انتظار آخرین راس سدان‌های لوکس مرسدس بنز بودند. یک هفته پیش از نمایشگاه خودروی دیترویت، عکس‌های رسمی نسل جدید E کلاس در فضای اینترنت فاش شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

عکس‌های رسمی نسل جدید سدان لوکس خانوادگی مرسدس بنز یک هفته پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی دیترویت، در فضای وب منتشر شد. انگشت اتهام به سمت وب‌سایت آلمانی Auto-Presse است که برای اولین بار این عکس‌ها در آن منتشر شد. 

مرسدس بنز ای کلاس

با توجه‌ به عکس‌های منتشر شده، می‌توان به شباهت زیاد E کلاس به برادران بزرگ‌تر و کوچک‌تر پی‌ برد. خصوصا که در نگاه اول چه از نمای جلو و چه از پشت خودرو، تداعی کننده‌ی S کلاس است. طی سال‌های اخیر همواره در حق E‌ کلاس جفا شده است و مرسدس‌ بنز هیچ‌گاه نوآوری‌های و سرمایه گذاری برابر با مدل پرچمدار S و مدل پرفروش C را در حق این خودرو انجام نمی‌دهد. با این وجود می‌توان در نسل جدید E کلاس بهینه‌سازی‌ها و نقاط تمایز کوچکی را نسبت به سایر محصولات مرسدس بنز مشاهده کرد. چراغ‌های ال‌ای‌دی دوگانه‌ای که در سرتاسر چراغ‌های جلو کشیده شده‌اند از نسل قبلی این خودرو به عاریت گرفته شده است. 

مرسدس بنز ای کلاس

طبق اطلاعات فاش شده، نسل جدید مرسدس بنز E کلاس از پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر بهره خواهد برد و هم چنین نمونه‌های دیزلی و هیبریدی نیز عرضه خواهند شد. این خودرو به طور رسمی هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت ایالات متحده رونمایی خواهد شد. پس از رونمایی رسمی اطلاعات تکمیلی این خودرو را منتشر خواهیم کرد.

مرسدس بنز ای کلاس

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تبلیغاتی فاش شده از مرسدس بنز ای کلاس دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات