هارمان از پلتفرم خاص خود برای خودروهای هوشمند رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هارمان در نمایشگاه فناوری CES 2016 اطلاعات تکمیلی را در خصوص پلتفرم هوشمند خود برای خودروهای خودران ارایه داد.برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم نوین، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هارمان ساعاتی پیش از پلتفرم مخصوص خودروهای هوشمند با نام راه‌حل هوشمند و بهینه‌ی خودرو (LIVS) رونمایی کرد. مشخصه‌ی اصلی این پلتفرم، یکپارچه سازی تمام اتصالات بخش‌های مختلف در کنار دامنه‌های عملیاتی، تحت یک پلتفرم جامع است. این مساله بدین معنی است که اکنون تمام محاسبات و دستور بخش‌های مختلف خودرو تحت این پلتفرم جامع انجام می‌شود. در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون خودرو از پلتفرم هارمان بهره می‌برند. تفاوت اصلی تکنولوژی توسعه داده شده‌ی هارمان با سایر پلتفرم‌ها، نظارت بر بخش‌های مختلف خودرو اعم از کابین، بخش پیشرانه و حتی اتصالات بیسیم با سرویس‌های مخابراتی است. 

LIVS از جدید‌ترین تکنولوژی‌های هارمان بهره می‌برد. لازم به ذکر است این شرکت بیش از ۲۰۰۰ پتنت در بخش‌های مختلف دارد که هارمان را قادر می‌سازد در زمینه‌ی پلتفرم‌های هوشمند، جز برترین‌های دنیای خودرو باشد. LIVS شامل تکنولوژی‌ها پیشرفته‌ای اعم از پردازش چند مقیاسی، راه حل‌های ارتباطی ماژولار، هدایت پیشرفته‌ی خودرو از طریق دروبین‌های خاص، تنظیمات شخصی برای افراد مختلف، مجموعه‌ی آفیس مخصوص خودروهای هوشمند و معماری ایمنی هارمان ۱+۵، است.

طبق گفته‌ی مسئولین شرکت هارمان، تکنولوژی LIVS می‌تواند تجربه‌ی رانندگی را بهبود زیادی بدهد و پیش‌نمایشی از آینده‌ی صنعت خودرو است. خودروی هوشمند و مفهومی رین اسپید tos∑ یکی از نمونه‌هایی که از این پلتفرم در زمینه‌هایی اعم از سیستم اطلاعاتی، مسیریابی، چندرسانه‌ای، حرکت هوشمند و ارتباطات خودرو بهره می‌برد. هم‌چنین مسئولین شرکت هارمان در خصوص LIVS اعلام کردند که این پلتفرم قادر است رفتار سرنشینان را پیش بینی کند. همچنین استفاده از دستورات صوتی در کنار ژست‌های حرکتی و دکمه‌های فیزیکی در LIVS‌ ممکن است. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات