Faraday Future خودروی مفهومی الکتریکی ۱۰۰۰ اسب بخاری خود را در CES 2016 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگاه CES در سال‌های اخیر به محلی برای خودنمایی کمپانی‌های جدید التاسیس و تازه کار تبدیل شده است. یکی از این کمپانی‌ها که فناوری و خودروسازی را ترکیب کرده و سر و صدای بسیاری به راه انداخته، Faraday Future است که خودروی مفهومی خود را به تازگی معرفی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برخلاف سال‌های دور که کمپانی‌های بزرگ عرصه‌ی فناوری که CES را به سلطه‌ی خود در می‌آوردند، در سال‌های اخیر این کمپانی‌های تازه تاسیس هستند که بسیاری از توجهات را با فناوری‌ها و محصولات جدید به سوی خود جلب می‌کنند. Faraday Future را نیز باید جزو این کمپانی‌ها حساب کرد. در ماه‌های اخیر این کمپانی سر و صدای زیادی به پا کرده و بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی فناوری و خودروسازی در پی کشف هدفی هستند که این کمپانی در پی رسیدن به آن است. در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016، فارادی از خودروی مفهومی خود رونمایی کرد. فارادی فیوچر از حمایت LeTV چین برخوردار است و منابع مالی این کمپانی از طریق این کمپانی چینی که به نتفلیکس چین شهره شده، تامین می‌شود. خودروی مفهومی این کمپانی FFZERO1 نام دارد که در واقع یک نمونه‌ی الکتریکی با قدرت ۱٫۰۰۰ اسب بخاری است.

شاید با نگاهی به افرادی که روی این خودرو کار کرده‌اند، به اهمیت این خودرو و زیبایی هر چه بیشترش پی ببرید. ریچارد کیم، طراح خودروهای بی ام و i3 و i8، وظیفه‌‌ی طراحی خودروی مفهومی FFZERO1 را بر عهده داشته. نکته‌ی جالبی که در مورد این خودرو می‌توان اشاره کرد، تک سرنشینه بودن این خودروی مفهومی یا به بیان بهتر، سوپر خودروی مفهومی الکتریکی است.

نیک سمپسون از فارادی به این موضوع اشاره کرده که خودروی اصلی این کمپانی در چند سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

من هنوز اطلاعی در مورد اینکه خودروی اصلی به چه شکل خواهد بود، ندارم، اما می‌توانم اطمینان دهم که خودروی اصلی عرضه شده به بازار، متفاوت از چیزی است که امروز رونمایی خواهد شد.
ff 1 27145
ff 2 ccd6d
ff 3 7a0a2
ff 5 083d1

نظر شما در مورد این خودروی مفهومی چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات