سدان مفهومی سایبیلا؛ جدیدترین طراحی جورجتو جیوجیارو

پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین اثر جورجتو جیوجیارو، مدل مفهومی سایبیلا است که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ و در غرفه‌ی شرکت GFG Style به نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

طراح افسانه‌ای دنیای خودرو، جورجتو جیوجیارو با همکاری پسر خود فابریزیو، مدل سایبیلا (Sybilla) را به‌عنوان سدان مفهومی شرکت تازه‌تأسیس GFG Style به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ خواهد آورد.

Techrules Ren

تکرولز رن

جیوجیارو که سال گذشته با مدل مفهومی و سه سرنشینه‌ی تکرولز رن (Techrules Ren) با قدرت ۱۲۸۷ اسب بخار توجه رسانه‌ها را جلب کرده بود، امسال نیز با مدلی خلاقانه و آینده‌نگرانه که ردپای مدل‌های کلاسیک در آن دیده می‌شود، بار دیگر استعداد بی‌نظیر خود در طراحی خودرو را به رخ خواهد کشید. سدان لوکس سایبیلا با همکاری شرکت چینی انویژن (Envision) که در حوزه‌ی مدیریت انرژی فعال است و تیم طراحی شرکت GFG Style که در سال ۲۰۱۵ توسط جیوجیارو و پسر وی تأسیس شد، طراحی و ساخته شده است.

Sybilla / سایبیلا

سایبیلا سقف تمام شیشه‌ای با طرح جلوی همانند شیشه‌ی جنگنده و کابین هواپیما دارد. البته جیوجیارو در سال ۱۹۶۳ و زمانی که ۲۴ سال سن داشت، مدل مفهومی شورولت کورویر تستودو (Corvair Testudo) را با طرحی مشابه رونمایی کرده بود.

Chevrolet Corvair Testudo

شورولت کورویر تستودو

در واقع مدل مفهومی شورولت کورویر تستودو در کنار سدان سایبیلا در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته می‌شود. به لطف طرح گا‌لوینگ (بال پرنده‌ای)  درهای جلو و عقب، دسترسی به صندلی‌های ردیف عقب بسیار راحت است؛ علاوه بر این،‌ به دلیل طول خودرو که بیش از ۵ متر است و قوای محرکه‌ی الکتریکی، سرنشینان فضای زیادی در اختیار خواهند داشت.

Sybilla / سایبیلا

طراحی این مدل مفهومی یادآور خودروهای دهه‌ی ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی است؛ اما سایبیلا با بهره‌گیری از چهار موتور برقی، فناوری خودران و کابین دیجیتال و پیشرفته، قوای فنی آینده‌نگرانه به همراه دارد. مشخصات فنی این سدان زیبا همچون حداکثر قدرت، شعاع حرکتی و دیگر موارد هنوز اعلام نشده است.

علاوه بر سدان سایبیلا و شورولت کورویر تستودو، نسخه‌ی پرقدرت تکرولز رن RS نیز در غرفه‌ی شرکت GFG Style به نمایش گذاشته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات