مرسدس خودروی هوشمند مفهومی Vision Tokyo را در توکیو رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز با انتشار تیزری تصویری قصد دارد از یک خودروی مفهومی دیگر در جریان نمایشگاه خودروی توکیو پرده برداری کند. به نظر می‌رسد ستاره‌ی ژرمن‌ خودروی هوشمند دیگری را در سرزمین سامورایی‌ها رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

مرسدس بنز تیزری تصویری منتشر کرده که براساس آن انتظار می‌رود این کمپانی در جریان نمایشگاه خودروی توکیو، اتومبیل مفهومی جدید خود را در رده‌ی خودروهای هوشمند معرفی کند. این خودرو Vision Tokyo نام دارد.

با توجه به تصویر منتشر شده، به نظر می‌رسد مرسدس در این نمایشگاه مینی ون مفهومی خود را معرفی خواهد کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این خودرو یک مینی‌وان ساده نبوده و استفاده از فاکتورها و المان‌هایی که یک خودرو را متعلق به آینده‌ می‌کند، در این خودروی به وفور مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که اشاره کردیم، مرسدس‌بنز اطلاعات زیادی را در رابطه با این خودرو ارائه نکرده است. شعار در نظر گرفته شده برای این محصول، "Autonomous, Luxurious and Progressive" است. ستاره‌ی درخشان خودروسازی آلمان، به شدت در حال توسعه‌ی سیستم رانندگی هوشمند خود با عنوان Intelligent Drive است و در کار توسعه‌ی این سیستم، نگاهی نیز به ساخت انواع خودروهای مفهومی با قابلیت‌های هوشمند دارد. انتظار می‌رود مرسدس در آینده‌ی نزدیک سیستم رانندگی هوشمند خود را بصورت تجاری روی شماری از خودروهایش روانه‌ی بازار کند. هوشمند بودن تنها قابلیت خودروهای مفهومی جدید مرسدس نبوده و در مورد ویژن توکیو نیز باید در انتظار عرضه‌ی این خودرو با بهره‌گیری از یک پیشرانه‌ی هیبریدی یا هیدروژنی باشیم.

هرچند نمایشگاه خودروی توکیو جولانگاهی برای غول‌های ژاپنی به منظور نمایش آخرین دستاوردهایشان است، اما مرسدس در سال‌های اخیر از هر فرصتی به منظور رونمایی از دستاوردهای خود استفاده می‌کند. باید دید که ویژن توکیو چه فناوری‌های جدیدی را از لابراتوار تحقیقاتی مرسدس بیرون کشیده و پیش روی علاقمندان به صنعت خودروسازی قرار خواهد داد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات