آغاز فیلمبرداری برنامه جدید جرمی کلارکسون در آمازون

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از جدایی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی از تاپ‌گیر و پیوستن به آمازون، حال طبق توئیتی از جرمی کلارکسون فیلمبرداری برنامه جدید این مجریان دوست داشتنی آغاز شده است. برای آگاهی از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 جرمی کلارکسون به همراه ریچارد هموند و جیمز می فیلمبرداری برنامه جدید خود در آمازون را شروع کرده‌اند. نام این برنامه و تاریخ نمایش اولین قسمت آن هنوز در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. اما شروع فیلمبرداری این برنامه خبر خوشحال کننده‌ای برای این سه مجری دوست داشتنی و اسبق تاپ‌گیر است.

جرمی کلارکسون در توئیت خود گفته است:

همراه با گروه استخوانی، فیلمبرداری برنامه‌ی خودرویی آمازون آغاز شد.
برنامه حدید کلارکسون در آمازون

اما نکته جذاب‌تر این خبر، عکسی است که کلارکسون، هموند و مِی کنار خودروهای مک‌لارن P1، پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری گرفته‌اند. ظاهرا این برنامه شروع بسیار جذابی خواهد داشت و برای اولین بار ابرخودروهای هیبریدی جهان با یکدیگر مقایسه خواهند شد. جرمی کلارکسون از شوخی، گروه استخوانی در توئیت خود استفاده کرده است که به معنای تعداد اندک با امکانات کم است. اما طبق عکس منتشر شده، ظاهرا آمازون چیزی برای موفقیت برنامه‌ی جدید خودرویی خود کم نگذاشته است. هموند نیز از همین عکس در توئیت خود استفاده کرده است و زیر آن نوشته است:

گروه دوباره دور هم جمع شده است و این حس فوق العاده‌ای دارد.

کریس هریس یکی از روزنامه‌نگاران بریتانیایی فعال در زمینه خودرو در همان پیست برنامه آمازون مشغول فیلمبرداری از برنامه خود بوده است. وی عکسی از کلارکسون در مک‌لارن را در حال دریفت زدن و تعقیب شدن توسط دو ابر خودرو دیگر، را در توئیتر خود منتشر کرده بود.

نظر شما درباره‌ی برنامه جدید مجریان اسبق تاپ‌گیر در آمازون چیست؟ آیا آن را موفق پیش‌بینی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات