طبق گفتههای نایب رئیس بخش اروپای شرکت تویوتا در مراسم معرفی این خودرو در فرانکفورت، این خودرو تولید خواهد شد و در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید. خبرها و شایعات نشان از آماده شدن نسخه نهایی این خودرو در بهار دارد.
این خودروی مفهومی با لبهها تیز در طراحی خود اینبار در لباسی خاکستری رنگ در دوسالانهی اتومبیل فرانکفورت حاضر شده است. قبل از هر چیز توجه کنید که با یک هاچبک چهار درب روبرو هستیم. دو درب از چهار درب خودرو را شاید به دلیل طراحی دستگیره دربها در ستون C خودرو (پیکرهی یک خودرو با توجه به نوع آن با حروف انگلیسی نامگذاری می شود و عموما قسمت انتهایی را با C میشناسند) نتوان به سادگی تشخیص داد.
برخلاف دو خودروی مزدا CX-3 و هوندا HR-V که رقبای این خودرو هستند، C-HR با دو نوع پیشرانه تولید خواهد شد. خریداران میتوانند از بین موتور گازی معمولی و نسخه کامپکت از یک پیشرانه هیبردی (شبیه به آنچه در پریوس ۲۰۱۶ وجود دارد) انتخاب خود را انجام دهند.
طراحی C-HR هنوز هم از لبههای تیز و خشنی بهره میبرد. این طراحی ممکن است با دیگر خودروها تا حدودی متضاد باشد و احتمالا تویوتا در نسخه نهایی طراحی نرمتری را برای این اتومبیل به کار خواهد برد. یکی دیگر از چیزهایی که احتمالا در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت رینگهای ۲۱ اینچی با ظاهر گوشهدار و خشن است. مقامات تویوتا میگویند که در این خودرو شاهد نرم شدن سیستم تعلیق و حفظ ویژگیهای مربوط به فرمانپذیری خواهیم بود و تمام این ویژگیها به راننده کمک میکنند تا سواری بهتری نسبت به بسیاری از کراساوورهای کوچک داشته باشد.
نظرات