در نمایشگاه خوردوی فرانکفورت تایید شد: تویوتا C-HR به مرحله تولید می‌رسد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کراس اوور مفهومی تویوتا با نام C-HR اولین بار در پاریس به نمایش گذاشته شد و اینبار پس از یک سال بار دیگر خبرهای جدیدی از آن در فرانکفورت به گوش می‌رسد. برای اطلاع از این خبرها با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق گفته‌های نایب رئیس بخش اروپای شرکت تویوتا در مراسم معرفی این خودرو در فرانکفورت، این خودرو تولید خواهد شد و در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید. خبرها و شایعات نشان از آماده شدن نسخه نهایی این خودرو در بهار دارد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این خودروی مفهومی با لبه‌ها تیز در طراحی خود اینبار در لباسی خاکستری رنگ در دوسالانه‌ی اتومبیل فرانکفورت حاضر شده است. قبل از هر چیز توجه کنید که با یک هاچ‌بک چهار درب روبرو هستیم. دو درب از چهار درب خودرو را شاید به دلیل طراحی دستگیره درب‌ها در ستون C خودرو (پیکره‌ی یک خودرو با توجه به نوع آن با حروف انگلیسی نامگذاری می شود و عموما قسمت انتهایی را با C می‌شناسند) نتوان به سادگی تشخیص داد.

برخلاف دو خودروی مزدا CX-3 و هوندا HR-V که رقبای این خودرو هستند، C-HR با دو نوع پیشرانه تولید خواهد شد. خریداران می‌توانند از بین موتور گازی معمولی و نسخه کامپکت از یک پیشرانه هیبردی (شبیه به آنچه در پریوس ۲۰۱۶ وجود دارد) انتخاب خود را انجام دهند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

طراحی C-HR هنوز هم از لبه‌های تیز و خشنی بهره می‌برد. این طراحی ممکن است با دیگر خودروها تا حدودی متضاد باشد و احتمالا تویوتا در نسخه نهایی طراحی نرم‌تری را برای این اتومبیل به کار خواهد برد. یکی دیگر از چیزهایی که احتمالا در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت رینگ‌های ۲۱ اینچی با ظاهر گوشه‌دار و خشن است. مقامات تویوتا می‌گویند که در این خودرو شاهد نرم شدن سیستم تعلیق و حفظ ویژگی‌های مربوط به فرمان‌پذیری خواهیم بود و تمام این ویژگی‌ها به راننده کمک می‌کنند تا سواری‌ بهتری نسبت به بسیاری از کراس‌اوورهای کوچک داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات