فورد موستانگ، پرفروش ترین خودرو اسپرت سال ۲۰۱۵

یک‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فورد موستانگ از دیرباز یکی از محبوب‌ترین خودرو‌ی عاشقان سرعت بوده است. این خودرو در مدل جدید با طراحی خشن‌تر و قیمت مناسب، به یکی از گزینه‌های ایده‌‌آل برای افرادی که به دنبال هیجان بیشتر در رانندگی هستند تبدیل شده است. برای اطلاع از جزئیات فروش این خودرو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بدون شک فورد موستانگ نماد خودروهای عضلانی آمریکا است که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. اما اکنون این خودرو به افتخار دیگری نیز دست یافته است. بر اساس آمار منتشر شده از سوی بخش خودرویی سازمان IHS، فورد موستانگ با فروش ۷۶۱۲۴ دستگاه در ۶ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵، پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در این بازه زمانی بوده است. موستانگ افزایش فروش ۵۶ درصدی را نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

ford mustang 2015

نکته‌ی جالب این است که هنوز فروش نمونه‌های فرمان راست این خودرو برای کشور‌هایی مانند انگلیس شروع نشده‌ است. اولین محموله این نوع از موستانگ‌ها در ماه نوامبر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. طبق آمار فورد پیش از ارسال نمونه‌ی فرمان راست موستانگ، تعداد ۲۰۰۰ عدد در انگلستان و ۳۰۰۰ عدد در استرالیا پیش‌ فروش شده است. این خودروی محبوب به زودی در کشورهای نیوزلند، آفریقای جنوبی و ژاپن که از خودروهایی با فرمان در سمت راست آن استفاده می‌کنند، نیز قابل خریداری خواهد بود.

ford mustang 2015 2

ایالات متحده هم‌چنان بزرگترین بازار موستانگ با ۵۳.۱ درصد از کل فروش این خودرو است. موستانگ در سال ۲۰۱۵ توانست رقیب دیرینه‌ی خود، شورولت کامارو را در فروش شکست دهد. اما نباید فراموش کنیم که نمونه‌ی جدید کامارو سال آینده وارد بازار خواهد شد و رقابت بین این دو خودرو را بیش از پیش جذاب خواهد کرد.

فورد موستانگ ۲۰۱۵ با سه پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربو با ۳۱۰ اسب بخار، ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری با ۳۰۰ اسب بخار و ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۳۵ اسب بخاری به بازار عرضه می‌شود. قیمت نسل جدید موستانگ نیز از ۲۳۰۰۰ دلار برای مدل‌های پایه تا ۴۶۰۰۰ دلار است.

منبع autoblog

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات