مرسدس بنز S63 کابریولت را رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز اس کلاس کوپه یکی از زیباترین خودروهای تولیدی حال‌حاضر است. خطوط بدنه، دقت در جزئیات، فضای داخلی و سایر قسمت‌های خودرو، اس کلاس کوپه را خودرویی بسی زیبا و بی‌نقص ساخته است. پس از معرفی نمونه کوپه مطمئمن بودیم نمونه‌ی روباز آن نیز به زودی معرفی خواهد شد. حال زمان آن فرا رسیده است و مرسدس بنز اس کلاس کابریولت را رونمایی کرده است.
تبلیغات
مرسدس بنز اس کلاس کابریولت

در تصویر فوق مرسدس بنز S63 4MATIC کابریولت را مشاهده می‌کنید؛ این خودرو اولین نمونه‌ی روباز ۴ سرنشین بنز از سال ۱۹۷۱ است. مرسدس بنز S63 کابریولت از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با نمونه‌ی کوپه ندارد و فقط به سقف بازشو پارچه‌ای مجهز شده است. با توجه به سقف بازشو این خودرو، مرسدس برای بهبود تجربه سرنشینان از سیستم‌های گرم کننده‌ی گردن با نام ایراسکارف، بادشکن با نام ایرکپ و کنترل کننده‌ی دمای اتاق ترموترونیک، نیز در این خودرو استفاده کرده است.

مرسدس بنز اس کلاس کابریولت

همانند سایر خودرو‌های روباز، اس کلاس کابریولت نیز نسبت به نمونه‌ی کوپه خود افزایش وزن را تجربه کرده است. سقف خودرو نیز در مدت زمان ۲۰ ثانیه به طور کامل باز می‌شود.

در حال حاضر تنها نمونه‌ی AMG در حال تولید، S63 4MATIC است و مرسدس برنامه‌ای برای تولید S65 ندارد. با این حال مدل S63 نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این خودرو به واسطه پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۵.۵ لیتری تویین توربو به قدرت ۵۵۷ اسب بخار و گشتاور ۶۶۴ پوند فوت، توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در مدت زمان ۳.۹ ثانیه دارد که نشان از عملکرد مشابه آن با نمونه کوپه دارد.

مرسدس بنز اس کلاس کابریولت

مرسدس بنز S63 4MATIC کابریولت در نمایشگاه فرانکفورت به صورت رسمی معرفی و به نمایش گذاشته خواهد شد. هنوز قیمت خودرو اعلام نشده است، با این حال مرسدس اعلام کرده که فروش این خودرو را از اواخر بهار ۲۰۱۶ آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات