تیم E.Dams-Reanault قهرمان پیش از موعد مسابقات فرمول E شد

یک‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین دوره از مسابقات فرمول E در حال رسیدن به آخرین مرحله است و با توجه به نتایج حاصل در آخرین دور از مسابقات قهرمانی E.Dams-Renault مسجل شده است. در دور ماقبل پایانی این مسابقات که در انگستان برگزار شد، تیم فرانسوی موفق شد بصورت کامل آئودی را پشت سر بگذارد.
تبلیغات

در جریان برگزاری دور ماقبل پایانی اولین فصل از مسابقات فرمول E در ePrix لندن، سباستین بئومی و نیکلاس پروست از تیم رنو موفق شدند به ترتیب رتبه‌های اول و هفتم را از آن خود کنند که به این ترتیب با توجه به مجموع امتیازات کسب شده، تیم فرانسوی ای.دامس-رنو موفق شد تا در اولین دوره از مسابقات فرمول E، عنوان قهرمانی تیمی را تصاحب کند. سباستین بئومی با قهرمانی در این رقابت بخت خود را برای اول شدن در رده‌بندی کلی مسابقات افزایش داد و در صورت تمام کردن مسابقه به عنوان نفر اول در مسابقه‌ی واپسین، قهرمانی او مسجل خواهد شد.

تمامی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها از خودروی SRT_01E که توسط رنو مونتاژ شده استفاده می‌کنند، از این‌رو نمی‌توان برتری فنی را دلیلی برای قهرمانی در این مسابقات برای فصل کنونی آن خواند. احتمالاً با تغییر قوانین و صدور اجازه برای سایر تیم‌ها به منظور طراحی و تولید خودروهای خود، شاهد بهبود سطح کیفی رقابت‌ها خواهیم بود. در خودروی SRT_01E از موتور، جعبه دنده و ماژول‌های الکترونیک توسعه‌یافته مک لارن بهره گرفته شده است. باتری‌ها و سیستم مدیریتی خودرو توسط ویلیامز و تایرها توسط میشلن تهیه شده‌اند.  این خودرو قادر است قدرتی برابر 270 اسب بخار را ایجاد کند.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات