برابوس نسخه‌ تقویت شده‌ S500 را با نام PowerXtra B50 Hybrid معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
برابوس یکی از تیونرهای مطرح آلمانی است که خودروهای مرسدس بنز را زیر تیغ جراحی خود می‌برد. این کمپانی اخیرا از  PowerXtra B50 Hybrid رونمایی کرده که نمونه‌ی تقویت شده‌ی سدان لوکس S500 هیبریدی شارژی است.
تبلیغات

برابوس به تازگی نسخه‌ی تیونینگ شده‌ی S500 مرسدس بنز را معرفی کرده که بسیار قدرتمندتر شده است. این خودرو که با نام PowerXtra B50 Hybrid شناخته می‌شود، با تغییرات زیادی همراه شده است. متخصصان برابوس ECU این خودرو را مجددا برنامه‌ریزی کرده‌اند که در مقایسه با نسخه‌ی معمولی آن شامل تغییراتی در پاشش سوخت و احتراق موتور است. همچنین توربوشارژهای این خودرو بهینه سازی شده‌‌اند که نتیجه آن افزایش قدرت موتور است. پس از اعمال تغییرات توسط برابوس، پیشرانه‌ی سه لیتری V6 این خودرو قادر است 385 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5٫600 و گشتاور 549 نیوتن متر در اختیار راننده قرار دهد.

برابوس PowerXtra B50 Hybrid

در گشتاور 890 نیومتن متر، قدرت موتور به 500 اسب بخار می‌رسد و از این رو B50 با وزن 2131 کیلوگرم قادر است تا در کمتر از 4.9 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برسد. در مقایسه با نمونه‌ی معمولی مرسدس S500، نمونه‌ی تیونینگ شده، 0.3 ثانیه سریع‌تر است. سرعت B50 بصورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. برابوس اطلاعاتی را در مورد تغییرات صورت گرفته در میزان مصرف سوخت این خودرو پس از اعمال تغییرات اعلام نکرده است.

برابوس PowerXtra B50 Hybrid

B50 همچنان از جعبه دنده‌ی 7 سرعته‌ی استاندارد موجود در S500 استفاده می‌کند. رانندگان قادرند از میان چهار حالت رانندگی Hybrid، E-Mode، E-Save و Charge گزینه‌ی مورد نظر خود را برای رانندگی انتخاب کنند. علاقمندان می‌توانند سیستم اگزوز استیل ضد زنگ را نیز با خروجی چهارتایی سفارش دهند.

برابوس PowerXtra B50 Hybrid

برابوس کیت بدنه‌ی آئرودینامیکی را نیز برای S500 طراحی کرده که شامل بامپر جلوی خودرو است که حاوی سه ورودی هوای بزرگ در جلو است. در پشت خودرو نیز می‌توان اسپویلر تعبیه شده را به همراه دیفیوزر در قسمت زیر دید. رکاب و ورودی هوای جانبی نیز از جنس فیبر کربن توسعه یافته است. برابوس از رینگ‌های 20 اینچی در این خودرو به همراه لاستیک‌های میشلن استفاده کرده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این خودرو از سوی برابوس منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات