بی ام دبلیو نمونه‌ی هیبریدی تمام مدل‌های جدید خود را عرضه می‌کند

جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
بی ام دبلیو دسامبر سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرد که در نظر دارد تا نمونه‌ی الکتریکی-هیبریدی شماری از خودروهای خود از جمله سری 3 را روانه‌ی بازار کند، اما به نظر می‌رسد خودروساز ایالت باواریا نظر خود را عوض کرده و در آینده شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی هیبریدی-الکتریکی تمام مدل‌های تولیدی بی ام دبلیو خواهیم بود.
تبلیغات

 بی ام دبلیو اعلام کرده بود که به دست آوردن تجربیات لازم از تولید خودروهایی نظیر i8 و i3 در نظر دارد تا فناوری استفاده از موتورهای الکتریکی را به سایر مدل‌های خود نیز انتقال دهد و از این‌رو سری 3 یکی از مدل‌هایی بود که بدین منظور انتخاب شده بود. حال لودویگ ویلیش - مدیر عامل بی ام دبلیو در آمریکای شمالی در گفتگویی با اتوبلاگ این چنین اظهار نظر کرده است:

با معرفی هر مدل جدید توسط بی ام دبلیو، نمونه‌ی الکتریکی-هیبریدی آن نیز در دسترس خواهد بود.

با توجه به اظهار نظر ویلیش می‌توان چنین نتیجه گرفت که بی ام دبلیو از این پس نمونه‌‌ی هیبریدی را نیز به انواع مدل‌های خود اضافه خواهد کرد. ویلیش همچنین به شایعات مطرح شده در خصوص تولید خودرویی با عنوان i5 یا i7 توسط این کمپانی برای رقابت با مدل S تسلا پایان داد. وی وجود چنین خودرویی را کلا تکذیب کرد و گفت که چنین خودرویی وجود خارجی ندارد. وی به این موضوع اشاره کرد که در صورتی که بی ام دبلیو تولید چنین خودرویی را در نظر داشته باشند، چنین موضوعی در آینده‌ی نزدیک روی نخواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات