اینموشن؛ خودروی مفهومی NEVS با فناوری خودران سطح ۵

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بدون شک خودروهای آینده تفاوت‌هایی جدی با مدل‌های کنونی خواهند داشت. NEVS از خودروسازانی است که روی محصولات آینده‌نگر، سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند و به‌تازگی از مدل اینموشن رونمائی کرده است.
تبلیغات

NEVS خودروی مفهومی جدید خود یعنی اینموشن (InMotion) را معرفی کرد. این شرکت برای نشان دادن طراحی خودروهای مفهومی آینده، اینموشن را که یک خودروی الکتریکی مربوط به آینده است، با درهای شیشه‌ای بزرگ و چرخ‌های محفوظ در بدنه در CES Asia رونمایی کرده است.

خودروی برقی مفهومی آینده اینموشن

نمای بیرونی این خودروی برقی بسیار زیبا و چشم‌نواز است. NEVS عمدتا روی قطعات داخلی این خودرو متمرکز شده است؛ زیرا خودروهای کاملا خودکار می‌توانند از داشتن کنترلرهای معمول مانند فرمان و مونتاژ پدال جلوگیری کنند. در نتیجه یک کابین باز، بزرگ و بسیار انعطاف‌پذیر ساخته شده است. خودروی اینموشن از سطح ۵ فناوری خودران، بهره می‌برد.

خودروی برقی مفهومی آینده اینموشن

خودروی مفهومی صرفا برای نمایش توانایی‌ها و خط‌‌‌مشی خودروسازان در آینده تولید می‌شود.

به‌عنوان بخشی از این انعطاف‌پذیری، اینموشن دارای سه پیکربندی مختلف صندلی از جمله خصوصی، اجتماعی و جلسه است. این مفهوم نیز در نظر گرفته شده که امکانات خودرو توسط یک برنامه کاربردی یا اپلیکیشن کنترل شود و این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد صندلی‌ها، نور محیط و سیستم کنترل هوای خودرو را تنظیم کنند.

خودروی برقی مفهومی آینده اینموشن

به گفته یوناس هرنکویست، معاون فروش و بازاریابی NEVS:

این طرح با یک چشم‌انداز داخلی شروع می‌شود؛ با این هدف که نشان بدهد چگونه مردم می‌توانند با پر کردن زمان ارزشمند خود در سفر، بر کیفیت زندگی خود بیفزایند و از ساعت‌ها گیر کردن در ترافیک مناطق مرکزی شهر، ترسی نداشته باشند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات