جنرال موتورز، نمونه‌ی نهایی شورلت ولت را معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
جنرال موتورز نسل جدید خودروی هیبریدی خود، شوی ولت را در جریان برگزاری CES 2015 معرفی کرد. بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا از فرصت ایجاد شده در CES 2015 استفاده کرد و چند روز پیش از نمایشگاه خودروی دیترویت، خودروی هیبریدی خود را در CES پیش روی علاقمندان قرار داد.
تبلیغات

 علی‌رغم معرفی نسل جدید شورلت ولت، نسل جدید خودروی هیبریدی شوی، این خودروساز جزئیاتی را از قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار ارائه نکرد. نسل اول ولت که در تصویر زیر آن را مشاهده می‌کنید، هر چند از وجود یک موتور بنزینی نیز بهره می‌برد، اما به واقع یک خودروی هیبریدی نیست و می‌توان به جرأت آن را یک خودروی الکتریکی خواند؛ چراکه این خودرو از پیشرانه‌ی بنزینی برای تأمین نیروی الکتریکی مورد استفاده در باتری‌ها بهره می‌گیرد و همچون خودروهای هیبریدی معمول، موتور بنزینی و الکتریکی به تناوب برای نیرو بخشیدن به چر‌خ‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

VoltInt

ولت را باید یکی از مهم‌ترین محصولات در تاریخ جنرال‌موتورز خواند؛ چراکه این کمپانی چندین سال برای توسعه‌ی این خودرو وقت صرف کرده و رونمایی از نسخه‌ی نهایی آن به دلیل اینکه محصول جدید با نمونه‌ی مفهومی اولیه‌ی این خودرو متفاوت است، بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

با توجه به بهره‌گیری از یک فناوری که چندین سال است در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان چنین نتیجه گرفت که شوی ولت یک خودروی میان‌رده است که بخش میانی بازار را هدف قرار داده و نمی‌توان این خودرو را جزء خودروهایی با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز خواند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این خودرو باید در انتظار برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت بنشینیم.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات