فورد بیشترین ثبت اختراع را در سال ۲۰۱۶ داشت

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی فورد موفق شد بیشترین تعداد اختراعات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

کمپانی خودروسازی فورد به لطف تلاش کارکنان خود، اختراعات زیادی در سال ۲۰۱۶ به نام خود ثبت کرد؛ در سال جاری تعداد پتنت‌های منتسب به شرکت فورد،  بیش‌تر از هر کمپانی خودروساز دیگری است.

شرکت فورد در سال ۲۰۱۶، موفق به ثبت حدود ۱۵۰۰ اختراع شده است و این نشان‌ از رشد ۲۵ درصدی تعداد اختراعات ثبت‌شده‌ی فورد، نسبت به سال گذشته دارد. نکته‌ی جالب توجه این است که در سال ۲۰۱۶، تعداد کل اختراعات ثبت‌شده‌ی شرکت‌های مختلف به ۳۲۰۰ مورد می‌رسد و این یعنی فورد توانسته است تقریبا نیمی از آن‌ها را به خود اختصاص دهد. اگر نگاهی به تعداد اختراعات این کمپانی در سال ۲۰۱۴ بیندازیم، متوجه رشد  ۹۰ درصدی آن در سال ۲۰۱۶ خواهیم بود.

فورد

مدیر فنی فورد در اظهارات خود اعلام کرده است: «روزانه شاهد نو‌آوری در بخش‌های مختلف محصولات هستیم و اکنون زمان خوبی است تا ما نیز با تمرکز بر محصولات خودرویی خود، در این زمینه به تکامل برسیم.»

فورد

یکی از بنیادی‌ترین اختراعات فورد در سال ۲۰۱۶، سیستم «On-the-Go H2O» است که از میعان برای تولید آب قابل آشامیدن در خودرو استفاده می‌کند. Carr E؛ یک دستگاه ترابری شخصی است که می‌تواند به‌عنوان سیستم تحویل بسته نیز عمل کند. eChair؛ یک ویلچر الکتریکی است که به‌صورت خودکار درون خودرو قرار می‌گیرد. یکی دیگر از اختراعات دیگر فورد، خودروهای خودران را به پهپاد مجهز می‌کند.

فورد
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات