رشد فروش خودروهای AMG‌ که کمتر از تکنولوژی استفاده می‌کنند

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
خبر تولید ابرخودروی مرسدس‌بنز با خود پیامدهایی به همراه داشت.
تبلیغات

شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز با ساخت ابرخودروهای هیبریدی به نام‌های AMG GT و GT رودستر متوجه این مساله شد که مدل‌های غیرهیبریدی AMG مانند AMG GT و AMG GT C کوپه با فروش بیشتری مواجه هستند و بیشتر علاقمندان را به سوی خود جذب می‌کنند.. در ادامه با زومیت همراه شوید. 

رئیس بخش AMG مرسدس‌بنز - توبیاس مورس - لحظاتی پیش از پرده‌برداری از مدل GT C رودستر، از GT C رونمایی کرد. او وارد جزئیات نشده است و در رابطه با تشابه این عضو جدید خانواده‌ی AMG GT با محصول قبلی توضیحی نداد ولی این میزان شباهت بین آنها دور از انتظار نبود. مورس فقط به این نکته اشاره داشت که هردوی این خودروها دارای مشخصات فنی یکسانی هستند و فقط در مواردی جزئی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. پیشرانه‌ی هردو خودرو از نوع ۴ لیتری خورجینی مجهز به دو توبوشارژ با توان ۵۵۷ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتون متر گشتاور است. با این اوصاف مدل GT C کوپه از مشخصات و تکنولوژی مشابهی با مدل رودستر GT C بهره می‌برد که می‌توان به ایجاد اصلاحاتی در محور جلو و عقب و همچنین استفاده از سیستم فرمان‌گیری در محور عقب اشاره کرد.

مرسدس بنز

مورس مدل GT C کوپه را کمی بهتر از GT C کانورتیبل طراحی کرده است. اما با وجود اینکه زمان و فعالیت زیادی برای ساخت و طراحی این خودرو و همچنین تکنولوژی‌هایی الکتریکی از قبیل رانندگی خودکار صرف شده، ولی باز هم شاهد این موضوع هستیم که خودروهایی که خالص‌تر هستند ( از این قبیل تکنولوژی‌ها استفاده نمی‌کنند)، بیشتر مورد توجه و علاقه واقع می‌شوند. تقریبا ۷۰ هزار دستگاه از خودرو‌های مرسدس‌بنز با برند AMG در سال ۲۰۱۵ و امسال به فروش رفتند که این کمپانی با عرضه‌ی ۴۸ مدل خودرو موفق به این میزان فروش شده و امیدوار است که با عرضه‌ی ۱۰ مدل جدید همچنان با فروش بالایی مواجه باشد. این کمپانی همواره وسیع‌ترین خدمات را به مشتریانش عرضه داشته و مشتریان بنا به هر میزان بودجه و با هر سلیقه‌ای می‌توانند انواع اتاق‌ها را با انواع پیشرانه‌ها و آپشن‌ها خریداری کنند و این به معنای گستردگی در ارائه‌ی خدمات است.

مرسدس بنز

شاید روزی که خودروها به تکنولوژی توانایی رانندگی از صندلی عقب مجهز شوند و سیستم رانندگی خودکار روی آن‌ها نصب شود، دید مشتریان نسبت به خودروهای الکتریکی و خودران این کمپانی تغییر کند.

مرسدس بنز

با توجه به اینکه عده‌ای از مردم از این تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند، شرکت مرسدس‌بنز انتظار دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور این خودروها نیز مورد استقبال بیشتری قرار گیرند. ولی هیچ یک از این خودروهای برقی نمی‌توانند لذت مدل‌های قبلی را تداعی کنند. این شرکت در زمینه‌ی خودروهای هیبریدی در حال پیشرفت روزافزون است.

مرسدس بنز

این خودروی اسپرت AMG  تنها محصول مورد استقبال این کمپانی نبود و مدل GLC 43 4 matic نیز توانست در نمایشگاه پاریس جلب توجه کند و این موضوع سبب می‌شود تا در زمان عرضه‌ی این محصول به بازار با فروش بالایی روبرو شود.

تولید و عرضه‌ی مدل‌های متفاوت AMG خطری برای بازار سایر محصولات این برند درپی نخواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات