مرسدس بنز GLB در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس‌بنز خودرویی را با لقب G کلاس کوچک وبا نام GLB در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

این خودرو در ابتدا به منظور نیازهای ارتش طراحی شده بود ولی با بروزرسانی آن و استفاده از تکنولوژی‌های روز به خودرویی گرانقیمت برای افراد ثروتمند تبدیل خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره‌یاین خودرو با ما در زومیت همراه باشید.

خودروهایی که در کلاس کراس‌کانتری ساخته می‌شدند، همواره خودروهای زمختی بودند و استقبال کمی نیز از آنها می‌شد، از این رو مرسدس‌بنز در اوایل سال ۲۰۰۰ و پس از معرفی خودروهای سری AMG، شروع به تولید خودرویی لوکس در کلاس کراس‌کانتری کرد که امروزه آن را با نام G کلاس می‌شناسیم.

مرسدس بنز

امروزه علیرغم آنکه مرسد‌س‌بنز قیمت پایه‌ی ۱۱۹,۰۰۰ دلاری را برای خودروهای G کلاس خود در نظر گرفته است، با این وجود میزان فروش خودروهای یاد شده، قابل قبول و خوب است، از همین رو سران دایملر به این فکر افتادند که می‌توانند به فروشی فراتر از این هم دست یابند و به همین منظور برای تولید و عرضه‌ی مدل GLB دست بکار شدند.

مرسدس بنز

GLB از نظر ابعاد و فاصله‌ی بین دو محور در جایگاهی بین دو مدل  GLA و GLC قرار می‌گیرد. این خودرو براساس پلتفرم MFA2 ساخته شده و با دو طول بدنه‌ی کوتاه و بلند ارائه می‌شود.

در این خودر از همان شیوه‌ و زبان طراحی G کلاس استفاده شده و این موضوع سبب شباهت بین G و GLB می‌شود. ظاهر GLB از مدل مفهومی رونمایی شده در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در سال ۲۰۱۲ برگرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات