توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی هوندا برای مدل جدید NSX قیمتی معادل ۳۲۰٬۰۰۰ دلار در نظر گرفته است که این موضوع باعث تعجب کارشناسان خودرو شده است. حال این خودروساز مطرح ژاپن علت این قیمت‌گذاری را شرح داده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی هوندا مستقر در استرالیا مدل جدید ابرخودروی هیبریدی خود با نام NSX  را رونمایی کرده و تا کنون سفارش تعداد ۶ یا ۷ دستگاه از این خودرو را دریافت کرده است. این خودروساز ژاپنی‌ قصد دارد تا توضیحاتی در رابطه با قیمت ۳۲۰٬۰۰۰ دلاری این خودرو ارائه دهد.

با تولد دوباره NSX به صورت هیبریدی و حضورش در بازار، حال می‌توان برای خرید آن اقدام کرد. این خودرو در مرکز طراحی در اوهایو و در اوایل سال ۲۰۱۷ تولید خواهد شد.

هوندا NSX

قیمت و عملکرد این خودروی ژاپنی باعث می‌شود تا با خودروهایی مانند لامبورگینی هوراکان، پورشه911 توربو، آئودی R8 و همچنین خودروهای مک‌لارن هم رده باشد. این پیشرفت هوندا نسبت به سال ۱۹۹۰ را می‌توان دلیل قانع کننده‌ی هوندا برای قیمت گذاری این خودرو دانست.

هوندا NSX

استفان کالینز مدیر هوندا در استرالیا در مصاحبه‌ای که اخیرا با رسانه‌های محلی داشت گفت که چنین کلاس خودرویی برای ما نیز ناشناخته است.

وی در ادامه افزود که قیمتی که برای این خودرو پیش بینی می‌شد چیزی در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار بود. با این حال می‌دانم که خریداران این محصول افرادی خواهند بود که به برند هوندا علاقه‌مند هستند و باید به این موضوع نیز توجه داشت که خریداران این خودرو گزینه‌های دیگری مانند انواع لامبورگینی‌ها و فراری‌ها را دارند ولی آن‌ها به دنبال خرید خودرویی هستند که تعداد آن کمتر از سایر ابر خودرو‌های نام برده شده باشد و همین موضوع سبب خاص بودن NSX آن‌ها می‌شود.

هوندا شروع خوبی را با NSX هیبریدی در سطح جهانی آغاز کرده است. برای تحویل این خودرو مدت زمانی بالغ بر ۲ سال برای اروپا و بیش از ۱۲ ماه برای آمریکا در نظر گرفته شده است. در استرالیا هر خودرو بنا به سفارش مشتری ساخته خواهد شد که این امر سبب می‌شود مدل‌هایی که در آینده به مشتریان تحویل داده خواهند شد تا حدودی غیر قابل پیش بینی باشند.

هوندا NSX

برای منحصر به فرد شدن این خودرو هوندا تصمیم به در اختیار گرفتن کارشناس فنی کرده است و برای خریداران این خودرو تا ۳ سال اول خدمات رایگان ارائه می‌دهد. ( فراری نیز این خدمات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد)

هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر  ۳.۵ لیتری تویین توربو به همراه دو الکتروموتور برای چرخ‌های جلو به بازار عرضه می‌شود که توانی برابر با ۶۴۶ نیوتن متر گشتاور و ۵۷۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

 هوندا در ساخت این خودرو از طیف وسیعی از تکنولوژی‌ها بهره گرفته است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به جوشکاری تمام رباتیک MIG و استفاده از آلومینیم فشرده و ۱۴ ساعت مونتاژ توسط ۱۶ تکنسین اشاره کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات