طوفانی به نام تویوتا هایلندر

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تویوتا هایلندر ۲۰۱۷ جدید با طراحی خشن و تهاجمی در کنار مشخصات فنی جدید و امکانات ایمنی بیشتری نسبت به قبل به بازار عرضه خواهد شد. نگاهی به امکانات و تغییرات مدل جدید این خودرو خواهیم داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسل جدید هایلندر نخستین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شد. طراحی ظاهری هایلندر کاملا دگرگون شده است. در حالی که مدل قبلی هایلندر دارای دو ورودی هوای جداگانه در جلو بود، اینبار در مدل فیس لیفت شده، طراحان تویوتا اقدام به طراحی جلوپنجره‌ی بزرگ ذوزنقه ای شکل نموده اند. در فیس لیفت جدید ورودی هوای بالایی کوچکتر بوده و ورودی هوای پایینی بزرگتر است، این دو ورودی هوای زیبا توسط یک نوار که به رنگ بدنه است از یکدیگر جدا شده اند.

تیپ‌های LE، LE Plus  و XLE هایلندر از جلو پنجره‌ی نقره ای رنگ بهره مند هستند در حالی که در تیپ لیمیتد پلاتینیوم از جلو پنجره‌ی کرومی استفاده شده است، در مدل اسپرت SE هم جلوپنجره به رنگ مشکی است.

نشان تویوتا، در هایلندر فیس لیفت درست در مرکز ورودی هوای بالایی قرار گرفته است، چراغ‌ها دارای طراحی نوآورانه ای بوده و در شکل دهی آنها بر خطوط صاف تاکید شده است. رنگ داخلی چراغ‌های جلو نیز بسته به تیپ خودرو می تواند نقره ای یا مشکی باشد. چراغ‌های مه شکن هایلندر نیز در انتهای دو ورودی هوای عمودی که در اطراف سپر قرار دارند جای داده شده اند.

نمای جانبی هایلندر تغییرات اساسی بخود ندیده است اما در این بخش رینگ‌های ۱۹ اینچی در تیپ SE جلب توجه می‌کنند، این رینگ ها در رنگ‌های نقره ای و مشکی قابل سفارش هستند. در نمای عقب، تویوتا گرافیک داخلی چراغ ها را تغییر داده است و در مدل های لیمیتد و لیمیتد پلاتینیوم از یک نوار کرومی روی سپر عقب استفاده شده است. آخرین تغییر هایلندر در نمای خارجی نیز اضافه شدن رنگ های بیشتر به لیست رنگ‌های قابل انتخاب خودرو است.

در داخل کابین، تغییرات هرچند اندک است اما به چشم می‌آیند. صندلی‌ها در تیپ پریمیوم همراه با چرم قهوه ای رنگ عرضه می‌شوند. در مدل SE هم صندلی ها با روکش چرم مشکی با دوخت نقره ای رنگ عرضه می شوند که در هماهنگی با رنگ‌آمیزی داشبورد و رودری‌ها است. در مدل هشت نفره‌ی معمولی، صندلی‌های ردیف دروم از نوع نیمکتی هستند اما مدل لیمیتد و لیمیتد پلاتینیوم مجهز به صندلی خلبانی هستند و بجای هشت صندلی، هفت عدد صندلی دارند. تویوتا همچنین تعداد پنج پورت USB را در این مدل قرار داده است تا بتوان تلفن های بیشتری را بصورت همزمان شارژ کرد.

در بخش فنی نیز تویوتا هایلندر با چندین پیشرانه و گیربکس قابل سفارش است که قویترین آنها پیشرانه‌ی V6 با ۲۷۸ اسب بخار قدرت است و ۳۶۲ نیوتون متر گشتاور است. این پیشرانه همان پیشرانه‌ی مورد استفاده در لکسس RX350 است که مورد بهینه سازی هایی در بخش سوخت رسانی و زمانبندی سوپاپ‌ها قرار گرفته است.

در پایان می توانید تصاویر مدل فیس لیفت تویوتا هایلندر ۲۰۱۷ را مشاهده کنید.      

تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تویوتاهایلندر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات