امکان تجهیز تمامی تسلاهای P90D به حالت Ludicrous

یک‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تسلا یکی از خودروهای الکتریکی رده بالا محسوب می شود که در ایالات متحده فروش بسیار خوبی داشته است. حال تسلا امکان تجهیز تمامی مدل‌های P90D را به حالت قدرتمند Ludicrous فراهم کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تسلا  قصد ندارد تا هیچ‌کدام از مشتریان خود را به خاطر عدم وجود حالت لودکریس (Ludicrous) از دست بدهد. به همین علت امکان ارتقاء و تجهیز خودرو‌های P90D را به این قابلیت فراهم کرده است. با پرداخت ۱۰,۰۰۰ دلار به‌علاوه مالیات، صاحبان P90D می‌توانند این بسته ارتقا‌ء‌دهنده‌ی سرعت خودرو را دریافت نمایند و زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را ۱۰ درصد کمتر یعنی در ۲.۸ ثانیه کاهش دهند و همچنین زمان شتاب‌گیری صفر تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را نیز ۲۰ درصد نسبت به مدل استاندارد S بهبود دهند.

در گذشته، حالت Ludicrous تنها به صورت آپشن در هنگام خرید P90D بر روی خودرو قرار داشت. اما اکنون امکان نصب و تجهیز خودرو به این بسته قابلیتی هیجان‌انگیز برای مالکان خواهد بود. افرادی که به هر دلیل هنگام خرید خودرو، از نصب این آپشن امتناع کرده بودند، اکنون با پرداخت هزینه‌‌ی تعیین شده امکان بهره بردن از این قابلیت را خواهند داشت. تسلا همچنین پکیجی برای مدل P85D نیز در نظر گرفته است که علاوه بر بهبود شتاب‌گیری، برد حرکتی خودرو را نیز افزایش می‌دهد.

این بسته‌ی ارتقاء‌دهنده دو تغییر اساسی را در پک باتری مدل S ایجاد می‌کند؛ فیوز این پکیج با نمونه‌ی فیوز هوشمند جایگزین می‌شود که قابلیت نظارت بهتر جریان موجود در باتری را دارد. همچنین کنتاکتور باتری از جنس فولاد معمولی به آلیاژ اینکونل (Inconel) مورد استفاده در صنایع هوافضا (در SpaceX برای ساخت پیشرانه‌ی موشک مورد استفاده است) تغییر یافته است. این تغییرات موجب افزایش توان خودرو از ۱۳۰۰ به ۱۵۰۰ آمپر گشته است. البته یک تغییر دیگر در خودرو اتفاق افتاده که اضافه شدن خط زیر نشان P90D در پشت خودرو است تا مردم بدانند که این مدل تسلا بروزرسانی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات