مرسدس بنز C63 AMG کابریولت در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
مرسدس بنز  جدیدترین مدل کلاس C خود را با نام C63 کابریولت را روانه‌ی نمایشگاه خودروی نیویورک کرد. این مدل با پیشرانه هشت سیلندر V شکل AMG به بازار خواهد آمد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مرسدس بنز C63 AMG کابریولت که در نیویورک در معرض بازدید عموم قرار گرفته است در دو مدل در دسترس خواهد بود، یکی نسخه‌ی استاندارد C63 که ۴۶۹ اسب بخار قدرت دارد و دیگری نسخه‌ی C63 S که ۵۰۳ اسب بخار قدرت دارد. با این قدرت ها خریداران این مدل حسابی می‌توانند برای بی‌ام‌و M4 و ۴۲۵اسب بخاری شاخ و شانه بکشند.

c63

هر دو نسخه‌ی C63 از پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل با حجم ۴ لیتر استفاده می‌کنند که مجهز به دو توربوشارژر نیز هست. مدل ۴۶۹ اسب بخاری توانایی رسیدن به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت را در ۴.۱ ثانیه دارد، در حالی که مدل ۵۰۳ اسب بخاری به میزان ۰.۱ ثانیه سریعتر بوده و در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت C63 نیز به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است که این رقم برای C63 S در حدود ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است. دیگر تفاوتی که بین دو مدل وجود دارد دسته موتورهای آنهاست که در مدل S متفاوت با مدل عادی است.

c63

برخلاف بی‌ام‌و  M4، مرسدس بنز C63 تنها با جعبه دنده‌ی خودکار هفت سرعته مجهز به حالت اسپرت قابل خریداری است. سیستم تعلیق نیز ساخت AMG و از نوع فعال است که در شرایط رانندگی مختلف واکنش های مختلفی را از خود بروز می‌دهد. همچنین محور عقب نیز بصورت اختصاصی برای این مدل طراحی شده است که متفاوت با آنچه در نسخه های C300 و C43 بکار رفته است و از عرض بیشتری برخوردار است. طراحی رینگ‌ها نیز بسیار زیبا انجام شده است، مدل C63 از رینگ های ۱۸ اینچی استفاده می‌کند درحالی که C63 S از رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب استفاده می‌کند. دیفرانسیل عقب C63 2017 از نوع لغزش محدود با کنترل الکترونیکی (LSD) است و عملکرد آن بسته به برنامه سیستم کنترل پایداری (ESP) دارای سه حالت مختلف است.

c63cabriolet

برای آنکه دیگران از حرکت C63 در خیابان‌ها بخوبی آگاه شوند سیستم اگزوز حرفه‌ای بصورت آپشن در C63 قابل سفارش است؛ این سیستم دارای دریچه‌ای اضافی است که در صورت قرار دادن خودرو در حالت اسپرت باز شده و صدایی بلندتر و گیراتر از حالت عادی تولید می‌کند.

c63

تغییرات در C63 به همین موارد ختم نمی‌شود، در C63 با توجه به اکسل‌های پهن‌تر، به عرض گلگیرها نیز افزوده شده است و امکان سفارش دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی نیز وجود دارد.

c63

فضای داخل کابین هم به تمامی تجهیزات AMG مجهز شده است که از آنها می‌توان فرمان سه شاخه‎‌ی اسپرت و سرعت سنج تا ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را نام برد. سقف این مدل هم از نوع غیر فلزی است، سازنده اطلاعاتی راجب این سقف منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد که با مدل عادی یکسان باشد. اگر چنین باشد این سقف توانایی باز شدن ظرف ۲۰ ثانیه را دارد و در حین حرکت نیز می‌توان تا حداکثر سرعت ۴۹ کیلومتر برساعت آن را باز و بسته کرد.

c63

بر اساس اعلام مرسدس بنز، C63 کابریولت از پاییز امسال به بازار خواهد آمد و قیمت آن نیز در همان ایام اعلام خواهد شد.

c63

نمایشگاه خودروی نیویورک امسال برای مرسدس بنز بسیار پربار است و این کمپانی مدل های دیگری چون GLC کوپه، فیس‌لیفت CLA ، GLC43 و E43 را نیز در کنار C63 کابریولت به نمایش خواهد گذاشت.

c63

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با نمایشگاه خودروی نیویورک به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات