مک لارن از دو خودروی جدید رونمایی کرد که قابل خرید نیستند

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مک‌لارن از نمونه‌ی جدیدی از پی وان (P1) در کنار 675LT اسپایدر در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 رونمایی کرد که پیش از این به طور کامل پیش‌فروش شده‌اند و امکان خرید آن‌ها در دسترس نیست. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اکثر ابرخودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 در عمل قابل دستیابی نیستند؛ اما حداقل به صورت تئوری با داشتن هزینه‌ی گزاف و رابطه‌ی لازم، می‌توان آنها را تهیه کرد. اما مک‌لارن مسیر روند متفاوتی در پیش گرفت و تهیه‌ی هر یک از محصولات معرفی شده‌ی این شرکت در نمایشگاه ژنو امکان‌پذیر نیست؛ زیرا پیش از این تمامی دستگاه‌های این خودرو‌ها پیش‌فروش شده‌اند.

در کنار معرفی 570GT، مک‌لارن دو ابرخودرو‌ی دیگر را در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشت که به طور کامل پیش‌فروش شده‌اند. نمونه‌ی جدیدی از پی‌ وان (P1) که به بدنه‌ای از جنس فایبر کربن مجهز شده، یکی از خودرو‌های مذکور است. بدنه‌ی این خودرو از مرغوب‌ترین نوع فایبرکربن تولید شده است و رنگ آن نیز به خود جنس بدنه مربوط است و هیچ عملیات رنگ‌آمیزی انجام نشده است. هم‌چنین در بخش پیشرانه نیز مک‌لارن همانند نمونه‌ی افسانه‌ای F1 از روکش طلای ۲۴ عیار برای هدایت بهتر گرما استفاده کرده است.

در طرف دیگر مک‌لارن 675LT اسپایدر قرار دارد که همانند پی‌ وان به طور کامل پیش‌فروش شده است. نمونه‌ی روباز 675LT از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. این خودرو به پیشرانه‌ی قدرتمند‌تری نسبت به 675LT کوپه مجهز شده است. پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری و هشت سیلندر 675LT اسپایدر قادر است تا این خودرو را در کمتر از ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

مک لارن 675LT اسپایدر

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی ژنو 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات