پورشه 911R مدل ۲۰۱۷ پیش از معرفی رسمی، فاش شد

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پورشه نیز پیش از کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه خودروی ژنو 2016، قربانی فاش شدن تصاویر یکی از محصولات خود شد. برای اطلاع از جدید‌ترین عضو خانواده‌ی 911 با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 پیش‌تر با اخبار منتشر شده در خصوص پورشه و محصول آینده‌ی این شرکت، تا حدود زیادی از ارائهی نمونه‌ی جدیدی از ۹۱۱ در نمایشگاه ژنو 2016 اطمینان داشتیم. حال به واسطه‌ی عکس‌های رسمی فاش شده از این خودرو، می‌توان ارائهی نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی خودرو‌ی بسیار قدرتمند GT3 RS را مشاهده کرد. پورشه به احتمال زیاد از پیشرانه‌ی ۴ لیتری تخت و شش سیلندر به توان ۵۰۰ اسب بخار متعلق به GT3 RS نیز در 911 R بهره خواهد برد. ترکیب پیشرانه‌ی مذکور با جعبه‌‌دنده‌ی دستی می‌تواند آرزوی هر راننده‌ی حرفه‌ای باشد.

 پورشه در محصولات اخیر خود اعم از 911 GT3 و 911 GT3 RS امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی دستی را حذف کرده بود. حال این شرکت مطرح آلمانی برای علاقه‌مندان به جعبه‌دنده‌های دستی، نمونه‌‌ی 911 R را در نظر گرفته است که بدین‌ وسیله از لذت تعویض دستی دنده‌ها بهره‌مند خواهند بود.

911 R در تولد ۵۰ سالگی نمونه‌ی اصلی این خودرو معرفی خواهد شد. پورشه نیم قرن پیش خودرویی سبک‌تر، قدرتمند‌تر از نسل اول ۹۱۱ را تحت نام 911 R معرفی کرد تا تجربه‌ی نزدیک‌تری به مسابقات اتومبیلرانی را به کاربران خود القاء کند. بدین ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که نسل آینده‌ی 911 R حال و هوای متفاوتی خواهد داشت و لذت رانندگی بالایی را به ارمغان خواهد آورد. 

پورشه 911 r

هنوز اطلاعاتی در خصوص نوع جعبه‌دنده‌ی به کار رفته در 911 R در دسترس نیست، اما می‌توان نمونه‌ی ۶ سرعته‌ی استفاده شده در ۹۱۱ را به عنوان گزینه‌ی اصلی در نظر داشت. در بخش ظاهری نیز 911 R ظاهر آرام‌تر و لوکس‌تری نسبت به GT3 RS دارد و دیگر خبری از اسپیلر عظیم عقب، نیست. 

۱۱ و ۱۲ اسفند همراه زومیت باشید تا با پوشش نمایشگاه خودروی ژنو 2016، اطلاعات کامل‌تری در خصوص این خودرو بدست بیاورید.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی ژنو 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات